Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025

Στο Τορόντο μία 27χρονη γυναίκα σκότωσε τους γιους της λίγες ημέρες μετά τον θάνατο του 72χρονου συζύγου της

 

Μία 27χρονη σκότωσε τους γιους της λίγες ημέρες μετά τον θάνατο του 72χρονου συζύγου της και την ώρα της δολαοφονίας τραγουδούσε το «You Are My Sunshine»


Μία υπόθεση που αποκαλύφθηκε στο δικαστήριο προκαλεί σοκ στο Τορόντα.

 Μια μητέρα σκότωσε τους δύο μικρούς γιους της λίγες ημέρες μετά τον θάνατο του – κατά δεκαετίες μεγαλύτερου- συζύγου της από καρκίνο – και στη συνέχεια προσπάθησε να αυτοκτονήσει, ώστε όλοι να «ενωθούν ξανά στον Παράδεισο».

Η 27χρονη Βανέσα Κολιάς ξέσπασε σε κλάματα στο δικαστήριο τη Δευτέρα, καθώς δήλωσε ένοχη για τη δολοφονία των γιων της, του Γιάννη, 5 ετών, και του Δημήτρη, 4 ετών, τον Δεκέμβριο του 2023, μόλις εννέα ημέρες μετά τον θάνατο του 72χρονου συζύγου της, Κώστα, από μια επιθετική μορφή λευχαιμίας, σύμφωνα με τον Toronto Star.

Τραγουδούσε το «You Are My Sunshine» την ώρα της δολοφονίας

Έκλεισε το στόμα και τη μύτη των παιδιών της ενώ τους τραγουδούσε το «You Are My Sunshine» και στη συνέχεια πήδηξε από το μπαλκόνι του διαμερίσματός τους στο Τορόντο, ελπίζοντας πως θα πεθάνει και η ίδια.

Η αστυνομία βρήκε τα άψυχα σώματα των δύο αδελφών μπροστά στην τηλεόραση, όπου έπαιζε μία παιδική εκπομπή. Δίπλα τους ήταν τοποθετημένα τα ρούχα που θα φορούσαν στην κηδεία τους, μαζί με μια φωτογραφία του πρόσφατα αποβιώσαντος πατέρα τους και έναν σταυρό. Η μητέρα που τους σκότωσε επέζησε από την πτώση, αλλά έμεινε παράλυτη από τη μέση και κάτω.

Αρχικά κατηγορήθηκε για ανθρωποκτονία πρώτου βαθμού, όμως οι κατηγορίες μειώθηκαν σε ανθρωποκτονία δεύτερου βαθμού, λόγω του πένθους και της ψυχολογικής κατάρρευσης που υπέστη μετά τον θάνατο του συζύγου της.

«Ήθελα να ενωθούμε ξανά στον Παράδεισο»

Είχε πει σε ψυχίατρο ότι «είχε διαλυθεί, ήταν απολύτως μόνη και ανίκανη να φανταστεί τη ζωή χωρίς τον σύζυγό της» και ότι ήθελε «όλοι να ξαναενωθούν στον Παράδεισο».

«Ένα κομμάτι μου θα αναρωτιέται πάντα γιατί δεν είπα ποτέ ότι χρειάζομαι βοήθεια», ανέφερε η Κολιάς σε μια φορτισμένη, διαδικτυακή εμφάνιση από τη φυλακή. «Στέκομαι μπροστά σας ακόμη αυτός ο διαλυμένος άνθρωπος που χρειάζεται βοήθεια για να ξαναφτιάξει τον εαυτό του», πρόσθεσε.

Η απολογία της

Απευθυνόμενη στους γιους της, είπε: «Μωρά μου, σας αγαπώ περισσότερο από οτιδήποτε. Σας ευχαριστώ που μου δείξατε τι είναι αληθινή αγάπη. Θα είστε για πάντα το αγαπημένο μου κομμάτι. Είμαι τόσο ευγνώμων που μπόρεσα να είμαι η μητέρα σας. Το πιο δύσκολο πράγμα στη ζωή μου θα είναι να μάθω να είμαι καλά εδώ χωρίς εσάς».

Παρά τη μικρότερη κατηγορία, η Κολιάς καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη, χωρίς δυνατότητα αναστολής πριν από 18 χρόνια.

Η ίδια είπε ότι γνώριζε πως αυτό που έκανε ήταν λάθος, αλλά ελπίζει πως «οι άλλοι θα καταλάβουν ότι η πρόθεσή της ήταν να “σώσει” τους γιους της και να πάει να συναντήσει τον σύζυγό της, ώστε να είναι όλοι μαζί», σύμφωνα με τα δικαστικά έγγραφα.

Ο σύζυγός της πέθανε την 1η Δεκεμβρίου 2023, και εκείνη σκότωσε τα παιδιά στις 10 Δεκεμβρίου. Στο δικαστήριο είπε ότι ήταν ήδη εξαντλημένη από τη 24ωρη φροντίδα του συζύγου της και το «να τον βλέπει να φθίνει μπροστά στα μάτια της». Όταν έμεινε μόνη μητέρα μετά τον θάνατό του, είπε: «Έσπασα. Δεν μπορούσα να συνεχίσω άλλο».


Ο Έλον Μασκ, ο Τιμ Κουκ και ο Κριστιάνο Ρονάλντο ήταν ανάμεσα στους καλεσμένους του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ στο επίσημο δείπνο που παρέθεσε στον Λευκό Οίκο προς τιμήν του πρίγκιπα διαδόχου της Σαουδικής Αραβίας, Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν.

 

Τραμπ: Μασκ, Κουκ και CR7 στο επίσημο δείπνο του προέδρου των ΗΠΑ με τον πρίγκιπα Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν



 

Την ανατολική αίθουσα του Λευκού Οίκου, στην οποία τοποθετήθηκαν μακριά τραπέζια φωτισμένα με κεριά, γέμισαν κορυφαίες προσωπικότητες από τον επιχειρηματικό και τον αθλητικό κόσμο. Ανάμεσα σε αυτούς, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla Έλον Μασκ, ο επικεφαλής της Apple, Τιμ Κουκ, ο CEO της Nvidia, Ζένσεν Χουάνγκ και ο σούπερ σταρ του ποδοσφαίρου, Κριστιάνο Ρονάλντο.

Σε βίντεο μέσα από τον Λευκό Οίκο φαίνεται ο Έλον Μασκ να συνομιλεί με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά.

Συνολικά είχαν προσκληθεί 120 άτομα, εκ των οποίων οι 30 προέρχονταν από τη σαουδαραβική αντιπροσωπεία.

Ο Ντόναλντ Τραμπ υποδέχθηκε θερμά τον πρίγκιπα διάδοχο, χαρακτηρίζοντάς τον «μεγάλο φίλο και άνθρωπο με ηγεσία, όραμα, θάρρος και δύναμη». Ο πρόεδρος των ΗΠΑ απευθύνθηκε στον Κριστιάνο Ρονάλντο, λέγοντας: «Ο γιος μου είναι μεγάλος θαυμαστής του».

Εντυπωσίασε η Μελάνια Τραμπ

Την παράσταση «έκλεψε» η Μελάνια Τραμπ, η οποία εμφανίστηκε με ένα εντυπωσιακό σμαραγδένιο strapless φόρεμα – σε χρώμα που παραπέμπει στη σημαία της Σαουδικής Αραβίας. Η Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ, συνόδευσε τον σύζυγό της στην υποδοχή του Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν.

Λύκοι έκαναν την εμφάνισή της στις παρυφές της Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη

    Αγέλη λύκων έκαναν βόλτες στην Πυλαία στην Θεσσαλονίκη.



 
Οι ειδικοί συνιστούν στους κατοίκους της που πεζοπορούν με κατοικίδια σε δασώδεις εκτάσεις να είναι προσεκτικοί, να μην πλησιάζουν και να μην ταΐζουν τα άγρια ζώα
Εξοικειωμένη με την ανθρώπινη παρουσία είναι μια αγέλη λύκων που έχει εμφανιστεί το τελευταίο διάστημα στην περιοχή της Πυλαίας Θεσσαλονίκης. Το γεγονός που έχει ανησυχήσει τους κατοίκους, παρακολουθεί η περιβαλλοντική οργάνωση «Καλλιστώ».
«Πρόκειται για 4 ζώα που γνωρίζουμε ότι κατεβαίνουν στην περιοχή και παρακολουθούμε το θέμα γιατί πρόκειται για άγρια ζώα. Θα πρέπει να λάβουμε μέτρα και να εκφοβιστούν από συγκεκριμένη ομάδα άμεσης επέμβασης, ώστε να συνδυάσουν δυσάρεστες εμπειρίες με την παρουσία των ανθρώπων» τόνισε στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Σπύρος Ψαρούδας, Γενικός Συντονιστής της «Καλλιστώ».
Στην περιοχή της Πυλαίας στο πρόσφατο παρελθόν έχουν κάνει την εμφάνισή τους πολλές φορές αγριογούρουνα. Πριν δύο χρόνια η περιοχή, όπως και η κοντινή περιοχή του Χορτιάτη είχαν αναστατωθεί από το πέρασμα αρκούδας. Πριν λίγες μέρες έξω από το Πανόραμα, ένας λύκος (άγνωστο αν ήταν μέλος της συγκεκριμένης αγέλης) τραυματίστηκε θανάσιμα όταν παρασύρθηκε από όχημα. Για την…κυκλοφορία της αγέλης η οποία έγινε αντιληπτή χθες το πρωί κι από τα μέλη τηλεοπτικού συνεργείου στην περιοχή, κοντά στο CEDEFOP (Ευρωπαϊκό Κέντρο για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης), έχουν ενημερωθεί ήδη ο Δήμος Πυλαίας- Χορτιάτη και το Δασαρχείο Θεσσαλονίκης. Οι ειδικοί συνιστούν στους κατοίκους της που πεζοπορούν με κατοικίδια σε δασώδεις εκτάσεις να είναι προσεκτικοί, να μην πλησιάζουν και να μην ταΐζουν τα άγρια ζώα.
ΠΗΓΗ: voria.gr

Αποκαλύφθηκε νέα απάτη με κύκλωμα παράνομων συνταγογραφήσεων ύψους 12 εκατ. ευρώ.


 

Το νέο κύκλωμα αποκάλυψαν οι έλεγχοι της Διεύθυνσης Φαρμάκου του ΕΟΠΥΥ
 


 
Αποκαλύφθηκε κύκλωμα παράνομων συνταγογραφήσεων ύψους 12 εκατ. ευρώ.
30 γιατροί και 62 φαρμακεία αντιμετωπίζουν καταλογισμούς και πρόστιμα.
Επιβλήθηκαν πρόστιμα 98.500 ευρώ, ενώ νέοι έλεγχοι αφορούν 10 γιατρούς και 80 φαρμακεία.
Η Διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ τόνισε τις μεταρρυθμίσεις προς όφελος ασθενών και φορολογουμένων.
Παρουσιάστηκαν δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού και αναβάθμισης υπηρεσιών υγείας.
Εκτεταμένο κύκλωμα παράνομων συνταγογραφήσεων, ύψους περίπου 12 εκατ. ευρώ, αποκάλυψαν οι έλεγχοι της Διεύθυνσης Φαρμάκου του ΕΟΠΥΥ, με 30 γιατρούς και 62 φαρμακεία να βρίσκονται ήδη αντιμέτωπα με καταλογισμούς και πρόστιμα, ενώ έπονται νέες έρευνες σε βάθος.
Στο επίκεντρο της σύσκεψης, που πραγματοποιήθηκε στις 6 Νοεμβρίου στα κεντρικά γραφεία του ΕΟΠΥΥ στο Μαρούσι και για τα οποία η σχετική ανακοίνωση εκδόθηκε σήμερα, 18 του μηνός, βρέθηκε η αποκάλυψη ενός εκτεταμένου δικτύου παράνομων συνταγογραφήσεων μεγάλης κλίμακας, το οποίο προκάλεσε ζημιά σχεδόν 12 εκατ. ευρώ στον Οργανισμό.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της Διεύθυνσης Φαρμάκου, εντοπίστηκαν σοβαρές παραβατικές πρακτικές από 30 γιατρούς και 62 φαρμακεία, ενώ έχουν ήδη επιβληθεί πρόστιμα ύψους 98.500 ευρώ. Ο ΕΟΠΥΥ έχει επιπλέον λάβει γνώση τριών δικογραφιών της Οικονομικής Αστυνομίας, με νέους ελέγχους να ξεκινούν άμεσα σε ακόμη δέκα γιατρούς και 80 φαρμακεία, εντείνοντας το πλαίσιο διαφάνειας και ελέγχου στη φαρμακευτική δαπάνη.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ
Θ. Καρποδίνη: Οι μεταρρυθμίσεις είναι μία διαρκής προσπάθεια προς όφελος των ασθενών, της διαφάνειας, της αποτελεσματικότητας και των φορολογουμένων πολιτών
Στην άψογη συνολική συνεργασία όλων των υπηρεσιακών στελεχών αναφέρθηκε η Διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ, Θεανώ Καρποδίνη στη διάρκεια συνάντησης που είχε με στελέχη του Οργανισμού στις 6 Νοεμβρίου στα κεντρικά γραφεία στο Μαρούσι.
«Όλοι συνεργαζόμαστε προς επίτευξη των πολιτικών του Υπουργείου και των εμβληματικών έργων του Οργανισμού με άψογο συντονισμό και αποτελεσματικότητα όλων για όλα τα έργα» είπε χαρακτηριστικά η κυρία Καρποδίνη.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην πρωτοποριακή υπηρεσία αποστολής Φαρμάκων Υψηλού Κόστους Κατ΄ Οίκον για την οποία τόνισε: «Όλοι δώσαμε την ψυχή μας και η εικόνα που εισπράττω είναι εξαιρετική» αλλά και στο έργο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού λέγοντας ότι είναι μια μεταρρύθμιση που φέρνει τον πολίτη στο κέντρο του συστήματος υγείας και ζήτησε από τα στελέχη του ΕΟΠΥΥ να ενισχύσουν τη δράση του. «Είστε η κινητήρια δύναμη του Οργανισμού και οι εμβληματικές μεταρρυθμίσεις που συζητούμε σήμερα δεν είναι απλώς τεχνικές παρεμβάσεις αλλά βαθιές αλλαγές με κοινωνικό αποτύπωμα» επεσήμανε.
Από την πλευρά τους οι Διευθυντές παρουσίασαν τον απολογισμό και τις στρατηγικές δράσεις της κάθε Διεύθυνσης. Κοινή διαπίστωση ήταν η άψογη συνεργασία και η σύμπνοια όλων των υπηρεσιακών στελεχών του Οργανισμού, ενώ τα ανώτερα στελέχη ευχαρίστησαν τη Διοικήτρια για τη στήριξη και κατανόηση της προσπάθειάς τους.
Ειδικότερα οι Διευθύνσεις που υπάγονται στη Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υποθέσεων, παρουσίασαν πλήθος δράσεων που έχουν επιτευχθεί και άλλων σε εξέλιξη για την πρόοδο του Οργανισμού, τη λογοδοσία και τη διαφάνεια, την εξωστρέφεια υπέρ της κοινωνίας και τους παρόχους υγείας, καθώς και την ενίσχυση της θεσμικής θέσης της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση με κυριότερες μεταξύ άλλων:
• Η Διεύθυνση Οικονομικών παρουσίασε, ως προς την εκτέλεση του προϋπολογισμού, υπέρβαση δημοσιονομικού αποτελέσματος από τον οριζόμενο στόχο του αρμόδιου Υπουργείου (με στοιχεία 9μήνου τ.έ.) και ταμειακών διαθεσίμων, καθώς και τη μεταβίβαση άνω του 85% των πιστώσεων του Υπουργείου Υγείας για την πληρωμή νοσηλειών προς τα Νοσοκομεία του ΕΣΥ μέσω του ΕΟΠΥΥ αναγνωρίζοντας έμπρακτα την αποτελεσματικότητα εφαρμογής και εκκαθάρισης των δαπανών βάσει των DRG’s από τον οργανισμό.
• Η Διεύθυνση Ελέγχου και Εκκαθάρισης επεσήμανε ότι το 2025 για πρώτη φορά υλοποιήθηκε ιατρικός έλεγχος νοσοκομειακών περιστατικών βάσει του νέου συστήματος κοστολόγησης των νοσηλειών ΣυΚΝΥ με χρήση DRG και για τους πρώτους τρεις μήνες του έτους εκκαθαρίστηκε και αποζημιώθηκε το 98,60% των υποβαλλόμενων δαπανών, αξίας 321.868. 523 € μέσα σε λιγότερο από 4 ημέρες.
◦ Η Διεύθυνση Συμβάσεων παρουσίασε τις δράσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη όπως είναι οι νέες συμβάσεις που συνάπτονται βάσει των αποτελεσμάτων της Επιτροπής Διαπραγμάτευσης σε διάφορες κατηγορίες παρόχων του Οργανισμού καθώς και η ψηφιοποίηση της ροής διαχείρισης του Μητρώου Συμβάσεων.
◦ Η Διεύθυνση Προμηθειών παρουσίασε τα σημαντικότερα έργα αναβάθμισης και αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του Οργανισμού, τα εμβληματικά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη όπως, μεταξύ άλλων, η διακίνηση ΦΥΚ κατ΄οίκον και σε δομές ΕΟΠΥΥ και η σύνταξη των οικονομικών καταστάσεων καθώς και την πορεία υλοποίησης συμβάσεων, σημαντικών για τη λειτουργία του Οργανισμού, όπως ο έλεγχος σε πραγματικό χρόνο των κλειστών νοσηλειών, ο εσωτερικός έλεγχος κ.α.
◦ Η Διεύθυνση Διεθνών Ασφαλιστικών Σχέσεων ανέδειξε το ηλεκτρονικό ευρωπαϊκό Σύστημα EESSI (Electronic Exchange of Social Security Information) για ασφαλή και ψηφιακή ανταλλαγή δεδομένων κοινωνικής ασφάλισης που αντικαθιστά τις αργές και έντυπες διαδικασίες με ένα σύγχρονο, αυτοματοποιημένο σύστημα, καθώς και την εντυπωσιακή μείωση των οφειλών της χώρας προς τους ευρωπαϊκούς φορείς με παράλληλη προσπάθεια αύξησης των εσόδων.
Οι Διευθύνσεις που υπάγονται στη Γενική Διεύθυνση Οργάνωσης Σχεδιασμού Αγοράς υπηρεσιών Υγείας παρουσίασαν αναλυτικά τις δράσεις που έχουν πραγματοποιηθεί καθώς και τα εμβληματικά έργα και τις μεταρρυθμίσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη.
• Η Διεύθυνση Φαρμάκου παρουσίασε τα αποτελέσματα των ελέγχων παραβατικότητας για τον Οκτώβριο: Ελέγχθηκαν 32 ιατροί και 62 φαρμακεία με ποσό καταλογισμού ζημιάς περίπου 12 εκατ. ευρώ και υπεβλήθησαν πρόστιμα ύψους 98.500 ευρώ και έκανε γνωστό ότι ακολουθούν έλεγχοι σε 10 ιατρούς και 80 φαρμακεία από 3 δικογραφίες της Οικονομικής Αστυνομίας για τις οποίες έχει λάβει γνώση ο Οργανισμός. Επίσης, παρουσίασε, μεταξύ άλλων, την εξέλιξη της υπηρεσίας αποστολής Φαρμάκων Υψηλού Κόστους Κατ΄Οίκον η οποία από την έναρξή της έως και 2 Νοεμβρίου έχει παραδώσει σε 141.047 ασθενείς είτε Κατ’ Οίκον είτε στα 64 αποκεντρωμένα σημεία του ΕΟΠΥΥ τα φάρμακά τους χωρίς ταλαιπωρίες και αναμονές.
• Η Διεύθυνση Πληροφορικής έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην πορεία υλοποίησης του Ψηφιακού Μετασχηματισμού και στην προετοιμασία Νομοθετικής Ρύθμισης για την εφαρμογή σεναρίων ΑΙ στο Πληροφοριακό σύστημα στο πλαίσιο του ΨΜ. Επιπρόσθετα παρουσιάστηκαν τα κύρια έργα που υλοποιήθηκαν εντός του 2025 δίνοντας έμφαση στην υλοποίηση της υποβολής των Δημόσιων Νοσοκομείων μέσω DRGs, την υλοποίηση της ροής για την Κατ΄ Οίκον αποστολή Φαρμάκων από 06/2025, την εφαρμογή της υποχρεωτικής πιστοποίησης κινητού ασφαλισμένου για την έκδοση ηλεκτρονικής γνωμάτευσης αποτρέποντας έτσι fraud περιστατικά, την εφαρμογή της υποχρεωτικής B2G ηλεκτρονικής τιμολόγησης για όλους τους παρόχους από 01/09/2025. Σημειώνεται ότι από την έναρξη της υποχρεωτικότητας, ο ΕΟΠΥΥ έχει λάβει επιτυχώς από το ΚΕΔ πάνω από 170.000 τιμολόγια. Παράλληλα, προετοιμάζεται η προμήθεια συστήματος υψηλής εφεδρείας και προστασίας από κυβερνοεπιθέσεις.
• Από τη Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού παρουσιάστηκε η βελτίωση του πακέτου παροχών υγείας με κάλυψη νοσηλείας, μεταξύ άλλων, για επείγοντα περιστατικά που αποδεδειγμένα δεν μπόρεσαν να εξυπηρετηθούν από δημόσια νοσοκομεία και για εξειδικευμένες επεμβάσεις που δεν διενεργούνται στο δημόσιο τομέα αλλά μόνο από ιδιωτικές κλινικές ενώ για την εξυπηρέτηση των πολιτών αυξήθηκε ο χρόνος ισχύος των παραπεμπτικών στις 60 ημέρες και μειώθηκε ο χρόνος διεκπεραίωσης ατομικών αιτημάτων από ΠΕ.ΔΙ. Επίσης παρουσιάστηκε η νέα Υπουργική Απόφαση με χρονικούς περιορισμούς (κόφτες) για διαγνωστικές εξετάσεις με στόχο τον περιορισμό της δαπάνης καθώς και ο περιορισμός και έλεγχος της συνταγογράφησης των γιατρών.
• Τέλος η Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης παρουσίασε τις δράσεις και τα ορόσημα για το 2025 ανά τμήμα όπως η διαρκής ενημέρωση του ψηφιακού οργανογράμματος του Οργανισμού που τηρείται στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών.
«Οι μεταρρυθμίσεις είναι μια διαρκής προσπάθεια προς όφελος των ασθενών, της διαφάνειας, της αποτελεσματικότητας και των φορολογουμένων πολιτών. Όλα αυτά δεν θα είχαν υλοποιηθεί αν δεν είχατε συνεργαστεί και συμβάλει όλοι εσείς για το σχεδιασμό και την υλοποίηση τους» επεσήμανε η Διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ.

«Ο Μαρτίκας έδινε λεφτά στον εντολέα μου για να παίζει»

 «Ο Μαρτίκας έδινε λεφτά στον εντολέα μου για να παίζει» λέει ο δικηγόρος του επιχειρηματία-αρχηγού του κυκλώματος με τους ψευτοεπενδυτές των καζίνο



 
Ο πελάτης μου είναι 40 χρόνια εθισμένος στον τζόγο, το ξέρουν και οι πέτρες στο Λουτράκι, είπε ο δικηγόρος
Προφυλακίστηκαν ο αρχηγός και ο υπαρχηγός εγκληματικής οργάνωσης που φέρεται να διέπραττε απάτες, με θύμα τον Σπύρο Μαρτίκα.
Ο δικηγόρος του αρχηγού ανέφερε ότι ο πελάτης του είναι εθισμένος στον τζόγο και έδινε χρήματα με υπέρογκα τοκογλυφικά επιτόκια.
Ο δικηγόρος ισχυρίστηκε ότι ο Σπύρος Μαρτίκας ωφελήθηκε από τον κατηγορούμενο, λαμβάνοντας 25.000 ευρώ κέρδος σε τρεις μέρες.
Αναφέρθηκε ότι ο κατηγορούμενος είχε δραστηριότητα στη ρουλέτα με αλγορίθμους και μαθηματικούς υπολογισμούς.
Η ΑΑΔΕ και το σώμα δίωξης οικονομικού εγκλήματος ερευνούν την προέλευση των χρημάτων του Σπύρου Μαρτίκα.
Προσωρινά κρατούμενους με τη σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα κρίθηκε ο αρχηγός της εγκληματικής οργάνωσης που φέρεται να διέπραττε απάτες και θύμα τους κατήγγειλε πως έπεσε ο Σπύρος Μαρτίκας.
Τον δρόμο για τις φυλακές πήρε και ο φερόμενος ως υπαρχηγός. Ο δικηγόρος του πρώτου, δήλωσε πως ο πελάτης του είναι εθισμένος στον τζόγο και «με όφελος ένα υπέρογκο τοκογλυφικό επιτόκιο της τάξεως του 80% το μήνα, 15% με 20% την εβδομάδα, του έδιναν τα λεφτά τους».
Ο δικηγόρος του κατηγορούμενου ως αρχηγού του κυκλώματος, Δημήτρης Αυλωνίτης, είπε πως ενώπιον ανακριτή και εισαγγελέα «θέσαμε σοβαρά νομικά, ποινικά ζητήματα ως προς το θέμα του μελλοντικού γεγονότος και της απάτης και κρίνανε σε αυτό το στάδιο της διαδικασίας ότι πρέπει να κρατηθούν προσωρινά».
«Προτείναμε “βραχιολάκι” το οποίο δυστυχώς η Κόρινθος δεν έχει και δεν έγινε δεκτό», συμπλήρωσε μιλώντας στο MEGA.
Η προφυλάκιση «είναι το έσχατο μέτρο δικονομικού καταναγκασμού, σε αυτό το στάδιο κρίθηκαν προσωρινά κρατούμενοι. Υπάρχουν ενδείξεις, για τον εντολέα μου ήταν το παρελθόν του. Ήταν μέσο εντυπωσιασμού αυτές οι βλακείες που βρέθηκαν στις σουίτες. Εξηγήσαμε στον κ. ανακριτή και στον κ. εισαγγελέα πως λειτουργεί το καζίνο, γιατί οι μεγάλοι παίκτες παίρνουν σουίτες».
«Του έδωσε λεφτά να παίξει»
Απαντώντας για το αν πήρε χρήματα από τον Σπύρο Μαρτίκα, είπε: «πήρε 25.000, γύρισε 35.000 ευρώ. Σε τρεις μέρες του έδωσε 10.000 κέρδος. Του ξαναέδωσε τις 35.000 και πήρε 50.000 ευρώ. Ο κ. Μαρτίκας ωφελήθηκε από τον εντολέα μου με 25.000 ευρώ. Δηλαδή 100% των χρημάτων σε ένα μήνα. Για ποιο λόγο ωφελήθηκε; Του έδωσε τα λεφτά για να παίξει. Ο πελάτης μου είναι 40 χρόνια εθισμένος στον τζόγο. Το ξέρουν και οι πέτρες στο Λουτράκι».
«Δεν έλεγε ο εντολέας μου αν κερδίσω. Είχε μεγάλη δραστηριότητα και εμπειρία στο παίγνιο της ρουλέτας με αλγόριθμους, μαθηματικούς υπολογισμούς και όλα τα σχετικά. Βλέπανε την πολυτελή ζωή που έκανε, τα χρήματα που κέρδιζε και με όφελος ένα υπέρογκο τοκογλυφικό επιτόκιο της τάξεως του 80% το μήνα, 15% με 20% την εβδομάδα, του έδιναν τα λεφτά τους. Έχουμε ένα θύμα που λέει “σε ευχαριστώ για τις 5.000 σε τρεις μέρες” κέρδος. Ας τα βάζανε στην τράπεζα», συμπλήρωσε ο δικηγόρος.
«Τα θύματα μπορούν να λένε ό,τι θέλουν. Λένε έναν ισχυρισμό ότι τους έλεγε ο εντολέας μου θα δανείσω το καζίνο, θα δανείσετε τα λεφτά στο καζίνο και θα παίρνετε επιτόκιο. Το καζίνο είναι μια μεγάλη επιχείρηση. Τον Ιανουάριο κληρώνει τρία αυτοκίνητα 1,5 εκατ. ευρώ, έχει 1500 υπαλλήλους, δανείζεται ότι χρήματα θέλει κάθε εβδομάδα από την τράπεζα και αν είναι δυνατόν να πιστέψουμε ότι πίστεψαν αυτοί οι άνθρωποι ότι θα δανείσουν το καζίνο. Δεν τους είπε ποτέ», σημείωσε.
«Ο ισχυρισμός του κ. Μαρτίκα ότι έσπασε ασφαλιστήρια συμβόλαια… Σε μία εκπομπή μίλησε για 600.000 ευρώ, εχθές μίλησε για 300.000 ευρώ, για τον Παντελή Παντελίδη τα 250.000 έγιναν 24.000. Από σήμερα ερευνάται από την ΑΑΔΕ και το σώμα δίωξης οικονομικού εγκλήματος για το πού βρήκε τα χρήματα», ανέφερε.
«Από πού προέρχονταν τα χρήματα θα το καταθέσει εάν και όπου κληθεί»
Από την πλευρά της η δικηγόρος του Σπύρου Μαρτίκα, Σταυρούλα Αντιγόνη Πριλή, δήλωσε νωρίτερα πως κατάθεσε παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας. Σύμφωνα με την δικηγόρο, ο ανακριτής θα αποφασίσει αν θα καλέσει τον Σπύρο Μαρτίκα για να καταθέσει. «Εμείς είμαστε στη διάθεση των Αρχών», ανέφερε η κυρία Πριλή. «Ο κ. Μαρτίκας έχει δηλώσει εξαρχής τι χρήματα απώλεσε από την απάτη. Από που προέρχονταν εννοώ νόμιμα, θα το καταθέσει εάν και όπου κληθεί», επεσήμανε.
Σε ερώτηση για το αν υπάρχει πιθανότητα ο Σπύρος Μαρτίκας να πάρει πίσω τα χρήματα που καταγγέλλει πως έχασε η κυρία Πριλή απάντησε: «υπάρχει, θεωρώ όμως ότι θα φανεί στην πορεία από το σύνολο του αποδεικτικού υλικού καθότι μέχρι τώρα φέρονται οι κατηγορούμενοι να ισχυρίζονται ότι έχουν οικονομικά προβλήματα και δεν υπάρχουν αυτά τα χρήματα».
«Σε περίπτωση που υποπέσουν στην αντίληψή μας ισχυρισμοί από τις απολογίες ή άλλα έγγραφα οι οποίοι είναι συκοφαντικοί και ψευδείς κατά του εντολέα μας θα ασκήσουμε όλα τα νόμιμα δικαιώματα, αστικά και ποινικά», επεσήμανε.
«Ως νομικός θα σχολιάσω πως ο ισχυρισμός περί τοκογλυφίας που ακούγεται από τις πληροφορίες, είναι κατά την άποψή μου ο μόνος που θα μπορούσε να προβληθεί από την άλλη πλευρά. Συνάδει με το περιβάλλον του καζίνο σαν τόπο αναφοράς, με τα μετρητά, με πάρα πολλά πράγματα. Να σας πω από την εμπειρία μου πως η τοκογλυφία επειδή είναι ποινικό αδίκημα, οι τοκογλύφοι όταν κάνουν τέτοιες πράξεις φυλάγονται και προστατεύουν τα χρήματα που δίνουν. Από τις μέχρι τώρα πληροφορίες ο συγκεκριμένος ισχυρισμός βρίθει αντιφάσεων», σχολίασε η κυρία Πριλή.
«Ο εντολέας μου δεν θα ανεχτεί κανέναν συκοφαντικό και ψευδή ισχυρισμό. Εμείς, πριν πάρει η υπόθεση δημοσιότητα, απευθυνθήκαμε με τον κ. Μαρτίκα στις Αρχές. Θέλουμε με αξιοπρέπεια να διαχειριστούμε αυτή την υπόθεση, στην οποία δεν είναι θύμα μόνο ο κ. Μαρτίκας. (…) Αν εγώ προσωπικά, εσείς, όποιος μας ακούει, ήταν θύμα τοκογλυφίας, θα είχε σπεύσει πρώτος να κάνει μήνυση, να μεριμνήσει για μια ποινική δίωξη και να πράξει τα νόμιμα» σύμφωνα με την δικηγόρο.

Ο Μανώλης Πετσίτης είχε μισθώσει την BMW που χρησιμοποίησαν οι δράστες που εκτέλεσαν τον Λάλα στο Παγκράτι.

 Με αυτοκίνητο που είχε νοικιάσει ο πρώην εξ απορρήτων του Νίκου Παππά, Μανώλης Πετσίτης, κινήθηκαν οι εκτελεστές του Λάλα



 
Οι δράστες της εν ψυχρώ δολοφονίας του Λάλα, χρησιμοποίησαν αυτοκίνητο μισθωμένο από τον Πετσίτη στην απόπειρα δολοφονίας 34χρονου στο Παγκράτι τον Σεπτέμβριο
Ο Μανώλης Πετσίτης φέρεται να μίσθωσε την BMW που χρησιμοποίησαν οι δράστες απόπειρας ανθρωποκτονίας στο Παγκράτι.
Η αστυνομική έρευνα συνδέει τους ίδιους εκτελεστές με προηγούμενη απόπειρα κατά 34χρονου, πρώην υπαλλήλου εταιρείας του Γιάννη Λάλα.
Ο Πετσίτης, γνωστός ως «εξ απορρήτων» του Νίκου Παππά, είχε αναλάβει «ειδικές αποστολές» και εμφανιζόταν στο Μαξίμου κατά την περίοδο ΣΥΡΙΖΑ.
Λειτουργούσε ως «μεσάζων» και φορολογικός εκπρόσωπος Κύπριων δικηγόρων στην Ελλάδα.
Είχε επίσης επαφές με αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ., συμπεριλαμβανομένου του δολοφονηθέντος Σπ. Παπαχρήστου.
Ο Μανώλης Πετσίτης, άλλοτε εξ απορρήτων του Νίκου Παππά, είχε μισθώσει την πολυτελή BMW, με την οποία οι πληρωμένοι εκτελεστές του Γιάννη Λάλα είχαν πάει στο Παγκράτι τον περασμένο Σεπτέμβριο και αποπειράθηκαν να σκοτώσουν έναν 34χρονο, ο οποίος στο παρελθόν είχε εργασθεί σε εταιρεία του Λάλα.
Όπως έχει προκύψει από την αστυνομική έρευνα οι εκτελεστές του Λάλα είναι οι ίδιοι που αποπειράθηκαν να σκοτώσουν και τον 34χρονο. Στο Παγκράτι μετέβησαν με την BMW, που όπως προέκυψε είχε μισθώσει από εταιρεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων ο Μανώλης Πετσίτης.
Ο Μανώλης Πετσίτης, που ήταν συμμαθητής του πρώην υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ, είχε αναλάβει ρόλο «ειδικού συμβούλου» και έφερνε εις πέρας ειδικές αποστολές την περίοδο της διακυβέρνησης από τον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ συχνά, τότε, έδινε το παρών στο Μαξίμου. Ο ίδιος λειτουργούσε ως «μεσάζων» ενώ εμφανιζόταν και ως φορολογικός εκπρόσωπος στην Ελλάδα για Κύπριους δικηγόρους.
Ακόμη, φαίνεται να είχε κι ένα σύνθετο δίκτυο επαφών μέχρι και με αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ. μεταξύ των οποίων και ο δολοφονηθείς πρώην αστυνομικός Σπ. Παπαχρήστου, καθώς το τηλέφωνο του Μανώλη Πετσίτη είχε βρεθεί στην ατζέντα του πρώην ενστόλου.

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2025

Δημιουργείται logistic hub στην Ελευσίνα ,μετά την συνάντηση Θεοδωρικάκου και της Κίμπερλι Γκιλφόιλ

 Δρομολογείται η δημιουργία logistic hub στην Ελευσίνα -Τι έβγαλε η συνάντηση Θεοδωρικάκου με την Γκιλφόιλ



 
Έρχεται νομοθετική ρύθμιση στη Βουλή - Στόχος είναι να καταστεί το λιμάνι της ΟΝΕΧ ανταγωνιστικό εκείνου της COSCO στον Πειραιά
Σε logistic hub πρόκειται να μετατραπεί το λιμάνι της Ελευσίνας και το Θριάσιο, όπως προέκυψε από την συνάντηση της Κίμπερλι Γκιλφίλ και του Τάκη Θεοδωρικάκου στο υπουργείο Ανάπτυξης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το hub θα δημιουργηθεί από την ONEX, κάτι που θα προβλέπεται ότι θα γίνει με νομοθετική ρύθμιση που αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή. Με αυτόν τον τρόπο το λιμάνι της Ελευσίνας θα επεκτείνει τη δραστηριότητά του και θα μετατραπεί σε κόμβο εμπορικό και διαμετακομιστικό, με απώτερο στόχο να καταστεί αντίπαλον δέος του λιμανιού της COSCO στον Πειραιά.
Δρομολογείται η δημιουργία logistic hub στην Ελευσίνα -Τι έβγαλε η συνάντηση Θεοδωρικάκου με την Γκιλφόιλ
Η συνάντηση στο υπουργείο Ανάπτυξης ανάμεσα στον Τάκη Θεοδωρικάκο και την πρέσβη των ΗΠΑ Κίμπερλι Γκιλφόιλ
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυρία Γκιλφόιλ εξέφρασε τη χαρά και την ικανοποίησή της για τη συνεργασία των δύο πλευρών αλλά και για την αξιοποίηση του λιμανιού της ΟΝΕΧ, κάνοντας λόγο για πράγματα που είναι σημαντικά για τη διμερή σχέση ΗΠΑ – Ελλάδας.
Υποστηρίζοντας ότι η συμφωνία αποτελεί ένα μικρό δείγμα, η κυρία Γκιλφόιλ εξέφρασε τη βούληση των δύο πλευρών να αξιοποιήσουν πλήρως τις ευκαιρίες που προσφέρει το χαρτοφυλάκιο του υπουργείου Ανάπτυξης.
Δρομολογείται η δημιουργία logistic hub στην Ελευσίνα -Τι έβγαλε η συνάντηση Θεοδωρικάκου με την Γκιλφόιλ
Στιγμιότυπο από τη συνάντηση Θεοδωρικάκου - Γκιλφόιλ
Η κυρία Γκιλφόιλ και ο κ. Θεοδωρικάκος συζήτησαν για τη συνεργασία στους βασικούς τομείς της ενεργειακής ασφάλειας και της ναυτιλίας, που αποτελούν προτεραιότητες του Αμερικανού προέδρου. Σε αυτό το πλαίσιο, ανέφερε ότι ανυπομονεί να δει το λιμάνι της Ελευσίνας να μετατρέπεται σε κόμβο logistics στη συγκεκριμένη περιοχή που είναι σημαντική από γεωπολιτικής άποψης.
Η συνάντηση, που έγινε στις 14:00 το μεσημέρι, ολοκληρώθηκε λίγα λεπτά πριν τις 15:30, οπότε και αποχώρησαν η κυρία Γκιλφόιλ με μέλη της αντιπροσωπείας της, με αντικείμενο τα επενδυτικά σχέδια των ΗΠΑ στα ελληνικά λιμάνια και ιδιαίτερα την Ελευσίνα.

Πέθανε σε ηλικία 87 ετών ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκος Φλαμπουράρης


 Απεβίωσε ο πρώην Υπουργός Επικρατείας και ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς Αλέκος Φλαμπουράρης, σε ηλικία 87 ετών.



 
Θεωρούνταν ο «Νέστoρας» του ΣΥΡΙΖΑ και από το καλοκαίρι είχε αποσυρθεί από την ενεργό πολιτική δράση, καθώς αντιμετώπιζε πρόβλημα υγείας - Υπήρξε ένα από τα πρόσωπα που επέδρασαν καταλυτικά στην πολιτική πορεία του Αλέξη Τσίπρα 
Ο Αλέκος Φλαμπουράρης είχε αποσυρθεί από την ενεργό πολιτική δράση λόγω προβλημάτων υγείας.
Θεωρούνταν σημείο αναφοράς για τον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και πρόσωπο που επηρέασε την πορεία του Αλέξη Τσίπρα.
Διετέλεσε πρόεδρος του Ινστιτούτου «Ν.Πουλαντζάς», θεωρώντας το σημαντικό για τα πολιτικά συμφραζόμενα.
Η σχέση του με τον Αλέξη Τσίπρα περιγράφεται ως στενή και σχεδόν «οικογενειακή».
Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα ο πρώην Υπουργός Επικρατείας της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς, Αλέκος Φλαμπουράρης, σε ηλικία 87 ετών. Ο Αλέκος Φλαμπουράρης είχε σιωπηρά αποσυρθεί από την ενεργό πολιτική δράση από το καλοκαίρι, καθώς αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα υγείας, για το οποίο, ωστόσο, έδινε το τελευταίο διάστημα σιωπηρά τη μάχη, παραμένοντας σε επαφή και με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, αν και απόσταση από την πρώτη γραμμή της πολιτικής αντιπαράθεσης.
Μάλιστα, ορισμένα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ τον συνάντησαν, κατά πληροφορίες, για τελευταία φορά μόλις προχθές, καθώς «έδινε όρθιος την μάχη», ενώ σε πένθος βυθίστηκε από τα πρώτα λεπτά που έγινε γνωστή η είδηση της απώλειάς του και το «στρατηγείο» του Αλέξη Τσίπρα, στη Λεωφόρο Αμαλίας. Ο Αλέκος Φλαμπουράρης έφυγε, κατά πληροφορίες, από τη ζωή, ενώ βρισκόταν στο σπίτι του, καθώς είχε περιορίσει τις δημόσιες εμφανίσεις του, έχοντας διαχρονικά στο πλευρό του, τη σύζυγό του, Εύη.
Για την πλειοψηφία των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ υπήρξε σημείο αναφοράς λόγω της διαχρονικής δράσης του στις γραμμές της Αριστεράς, ενώ υπήρξε ένα από τα πρόσωπα που επέδρασαν καταλυτικά στην πολιτική πορεία του Αλέξη Τσίπρα, έχοντας σχεδόν αφοσιωθεί στο εγχείρημα του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ. Από τις τελευταίες θέσεις ευθύνης που ανέλαβε ήταν η ανασυγκρότηση του Ινστιτούτου «Ν.Πουλαντζάς», το ρόλο του οποίου θεωρούσε σημαντικό για τα πολιτικά συμφραζόμενα του 21ου αιώνα.
Η αποστασιοποίησή του από την ενεργό πολιτική υλοποιήθηκε διακριτικά, όπως ο ίδιος κινούνταν όλα τα χρόνια του δημόσιου βίου του, όταν απέφυγε να θέσει υποψηφιότητα για την νέα Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ μετά την παραίτηση Τσίπρα από την ηγεσία του κόμματος, ενώ ο κοινοβουλευτικός του κύκλος ολοκληρώθηκε το 2019, καθώς στις εκλογές του 2023, τόσο τον Μάιο όσο και τον Ιούνιο, είχε τοποθετηθεί στην τελευταία τιμητική θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας.
Ο «εξωστρεφής» του ΣΥΡΙΖΑ
Αν και ενταγμένος στην Αριστερά δεκαετίες τώρα, ένα από τα χαρακτηριστικά που του αναγνώριζαν στο πέρασμα του χρόνου οι κομματικοί σύντροφοί του ήταν η «εξωστρέφειά» του, παρότι βαθιά ταπεινός ο ίδιος, καθώς το επάγγελμα του μηχανικού του παρείχε τη δυνατότητα να συναναστραφεί με πολλές και διαφορετικές κοινωνικές ομάδες, ανατροφοδοτώντας την σκέψη του.
Σκέψη που συμβουλευόταν τακτικά τα περισσότερα κορυφαία στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ κατά καιρούς (μερικοί εκ των οποίων απαρέγκλιτα) και πρωτίστως ο Αλέξης Τσίπρας, με τον οποίο η μεταξύ τους σχέση φάνταζε στα μάτια πολλών συντρόφων τους σχεδόν «οικογενειακή». Οι διακοπές στην Αίγινα, η αμέριστη αγάπη για τα παιδιά του πρώην Πρωθυπουργού, η διαρκής παρουσία του Αλέκου Φλαμπουράρη στην Κουμουνδούρου και το Μαξίμου είχαν προσδώσει στην στάση του πρώην Υπουργού χαρακτήρα απόλυτης προστασίας για τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, αλλά και για τον «Αλέξη, τον οποίο πίστεψε από τους πρώτους», σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές.
Παρόλα αυτά, ο Αλέκος Φλαμπουράρης είχε διανύσει πολλά χιλιόμετρα στην Αριστερά πριν την πολιτική άνοδο του Αλέξη Τσίπρα, αφού ως νεολαίος οργανώθηκε στο ΚΚΕ και τη Νεολαία Λαμπράκη και συνελήφθη για αντιδικτατορική δράση. Μεταπολιτευτικά, εντάχθηκε στο ΚΚΕ Εσωτερικού, στον Συνασπισμό και κατόπιν στον ΣΥΡΙΖΑ, πιστεύοντας μέχρι το τέλος στη δυναμική του και πάνω από όλα στην πολιτική στόμφα του πρώην Πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα.
Πέθανε σε ηλικία 87 ετών ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκος Φλαμπουράρης
Σε εκδήλωση του ινστιτούτου Νίκος Πουλατζάς, του οποίου ήταν πρόεδρος, με αφορμή τα 80 χρόνια από το τέλος του Β Παγκοσμίου Πολέμου, στο χώρο μνήμης ΕΑΤ - ΕΣΑ, στις 22 Μαΐου 2025. Φωτογραφία: Menelaos Myrillas / SOOC
Πέθανε σε ηλικία 87 ετών ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκος Φλαμπουράρης
Με τον πρώην πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, του οποίου ήταν στενός συνεργάτης. Φωτογραφία: George Vitsaras / SOOC
Φάμελλος: Ο Αλέκος Φλαμπουράρης ήταν ενεργός πολίτης, αγωνιστής της Αριστεράς, αλλά και πραγματικός σύντροφος
Τη συντριβή του για την απώλεια του Αλέκου Φλαμπουράρη εξέφρασε ο Σωκράτης Φάμελλος, λέγοντας ότι ο πρώην υπουργός «σημάδεψε μια ολόκληρη εποχή της Αριστεράς και της προοδευτικής παράταξης» και πρόσθεσε ότι ήταν ενεργός πολίτης, αγωνιστής της Αριστεράς και πραγματικός σύντροφος.
«Στα χρόνια της κοινής μας πορείας στην κυβέρνηση, σε κάθε κρίσιμη στιγμή, ο Αλέκος ήταν εκεί, για όλους και όλες, με λύσεις ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες. Υπηρέτησε τον δημόσιο βίο με συνέπεια και αξιοπρέπεια, με εθελοντισμό και αλληλεγγύη, και μας αφήνει σημαντική κληρονομιά», σημειώνει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.
Αναλυτικά η ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
Είμαι συντετριμμένος από την απώλεια του συντρόφου, συναγωνιστή και φίλου, Αλέκου Φλαμπουράρη.
Σήμερα έφυγε ένας άνθρωπος που σημάδεψε μια ολόκληρη εποχή της Αριστεράς και της προοδευτικής παράταξης.
Ο Αλέκος ήταν η ψυχή του κόμματός μας και των γραφείων μας, σημείο αναφοράς στην κοινή μας προσπάθεια, αλλά και όλων των πρωτοβουλιών της Αριστεράς, πάντα με εποικοδομητική συμβολή και εναλλακτική πολιτική σκέψη.
Έδωσε το παρών σε πολλές ιστορικές στιγμές της χώρας μας, από τη Νεολαία Λαμπράκη και τους αγώνες κατά της δικτατορίας, μέχρι τον αγώνα για τη σωτηρία της χώρας και την κυβέρνηση της Αριστεράς.
Μέχρι και σήμερα ήταν ενεργός σε όλη την πολιτική λειτουργία και στην επανεκκίνηση του Ινστιτούτου Ν. Πουλαντζάς, πολλές φορές υπερβαίνοντας και τις φυσικές αντοχές του.
Ο Αλέκος Φλαμπουράρης ήταν ενεργός πολίτης, αγωνιστής της Αριστεράς, αλλά και πραγματικός σύντροφος.
Στα χρόνια της κοινής μας πορείας στην κυβέρνηση, σε κάθε κρίσιμη στιγμή, ο Αλέκος ήταν εκεί, για όλους και όλες, με λύσεις ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες.
Υπηρέτησε τον δημόσιο βίο με συνέπεια και αξιοπρέπεια, με εθελοντισμό και αλληλεγγύη, και μας αφήνει σημαντική κληρονομιά.
Καλό σου ταξίδι, σύντροφε Αλέκο.
Θα λείψεις από όλους μας.
Θα σε θυμόμαστε πάντα με αγάπη, σεβασμό και εκτίμηση για όσα προσέφερες.
Η Ρένα Δούρου ανακοίνωσε στη Βουλή την απώλεια του Αλέκου Φλαμπουράρη
Η είδηση του θανάτου του πρώην υπουργού ανακοινώθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής από την Ρένα Δούρου.
«Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, αν μου λέγανε στα νιάτα μου ότι θα μου λάχαινε να ανακοινώσω στο σώμα του ελληνικού Κοινοβουλίου την απώλεια του Αλέκου Φλαμπουράρη δεν θα μου ήταν πιστευτό.
Πριν από λίγη ώρα, ο Αλέκος Φλαμπουράρης, που γνωρίζετε οι περισσότεροι και οι περισσότερες ότι υπήρξε δύο φορές βουλευτής της Α' Αθήνας, το 2015 και το 2019, καθώς και Υπουργός Επικρατείας, έφυγε από τη ζωή. Και επειδή στο βήμα μόλις ήταν ο κύριος Καιρίδης, κύριε Καιρίδη ξέρετε, ο Αλέκος Φλαμπουράρης ήταν από εκείνους τους ανθρώπους, που δεν ήταν της μίζερης Αριστεράς.
Είχε δώσει μάχη για τον Ευρωκομουνισμό και τα Κινήματα του Περιβάλλοντος, των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Είναι μερικά φευγιά που δεν είναι σαν τα άλλα. Ιδίως για όσους και όσες όπως και εγώ και πολλές άλλες στο ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία βρεθήκαμε στη σκιά του να είναι εκεί, στα δύσκολα, πρωτίστως στα δύσκολα, με μια αισιοδοξία απαράμιλλη, όπως όλοι οι ενεργοί πολίτες που έδωσαν στο ελληνικό αριστερό κίνημα, αλλά και στο ευρωπαϊκό», είπε.

Αυτή είναι η «σκιώδης κυβέρνηση» του Αλέξη Τσίπρα

Όλα τα ονόματα των Τομεαρχών της ΕΛ.Α.Σ. Τα ονόματα των στελεχών της Ελληνικής Αριστερής Συμπαράταξης (ΕΛ.Α.Σ.), που θα αναλάβουν ρόλους στη...