Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025

Η Ράνια Καρατζαφέρη μιλά για τη σύλληψη της σε αλκοτέστ και προσπαθεί να δικαιολογήσει την συμπεριφορά της


 


 
Η Ράνια Καρατζαφέρη είναι η δημοσιογράφος που συνελήφθη τα ξημερώματα του Σαββάτου για απειλή, εξύβριση και απείθεια κατά των αστυνομικών που σταμάτησαν για έλεγχο το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε.

Η ίδια μιλώντας στον ΑΝΤ1 παραδέχθηκε την άσχημη συμπεριφορά της κατά των αστυνομικών, δεν διέψευσε ότι είπε «θα σας τελειώσω, θα δείτε τι θα πάθετε», παραδέχθηκε ότι έβγαλε κινητό και τους είπε «θέλετε να σας καταγράψω το πώς φέρεστε σε έναν άνθρωπο που θα μπορούσε να είναι πατέρας σας;» και έκανε λόγο για μία «κακιά στιγμή» της.
Όπως είπε «έχουν γραφτεί τέρατα. Δεν ήμουν με έναν άντρα, δεν ήταν σύντροφός μου. Είναι φίλος μου για χρόνια, ήταν ένας οικογενειακός φίλος. Βρεθήκαμε τυχαία σε ένα μαγαζί και επειδή δεν είχα αυτοκίνητο, προσφέρθηκε ο άνθρωπος να με φέρει σπίτι, ήμουν παράκαμψη στην πορεία του. Εγώ στο μαγαζί δεν είδα έναν άνθρωπο πιωμένο, ούτε μεθυσμένο.
Εγώ, όπως είπες, μεγαλώνω ένα παιδί και η ευθύνη μου είναι τεράστια. Δεν έχω το σαρκίο μου, έχω το παιδί μου. Οπότε, όπως κάνω πάντα στη ζωή μου αν έβλεπα έναν άνθρωπο που είχα την παραμικρή υποψήφια ότι έχει επηρεαστεί από το αλκοόλ, δεν θα έμπαινα καν στο αυτοκίνητό του. Είδα έναν άνθρωπο κανονικότατο».
Περιγράφοντας στη συνέχεια πώς ξεκίνησε το επεισόδιο είπε: «Μπαίνουμε όμορφα και ωραία στο αυτοκίνητο, βάζουμε τις ζώνες μας. Μπαίνουμε στην Αττική οδό, ούτε τρέχουμε, ούτε τίποτα. Θεωρώ ότι με βάση αυτά που έχω ακούσει δεν είχαμε λόγο να έχουμε το κεφάλι μας ραντάρ. Δεν ήταν ξημερώματα, ήταν λίγο μετά τις 2 και ήμασταν μόνοι μας στην Αττική Οδό.
Έτσι όπως πορευόμασταν όμορφα και ωραία, βλέπουμε πίσω μας δύο περιπολικά. Πάλι δεν δίνουμε σημασία, συνεχίσαμε ανέμελοι, γιατί δεν είχαμε κάτι να φοβηθούμε. Θεωρήσαμε ότι προφανώς έκαναν περιπολία τα παιδιά και έτυχε να ακολουθούν την ίδια διαδρομή με εμάς. Δεν μας έκαναν κάποιο σήμα, δεν κόρναραν, δεν άναψαν φάρο, δεν μας πλεύρισαν, όπως είθισται, να μας πουν κάντε δεξιά και δεν το κάναμε. Δεν έγινε σήμα, στο οποίο δεν σταματήσαμε».
Όσον αφορά το τι συνέβη όταν οι αστυνομικοί τους σταμάτησαν στο φανάρι της Κύμης με την Κασταμονής, η Ράνια Καρατζαφέρη είπε: «Τα περιπολικά μας ακολουθούν κατά πόδας. Εμείς βγαίνουμε στην Κύμης και αυτοί από πίσω. Δεν μας σταμάτησαν εκεί. Στην Κύμης ο προορισμός ήταν κάπου εκεί κοντά και στο φανάρι με την Κασταμονής που ήταν κόκκινο σταματάμε. Με το που σταματήσαμε βγήκαν πέντε άτομα από τα δύο περιπολικά με ντουντούκες, μας περικυκλώνουν λες και ήμασταν ο Πάσσαρης και ο Εσκομπάρ των Βαλκανίων, εντελώς απρόκλητα, δεν κάναμε απολύτως τίποτα, πηγαίναμε ήσυχα στην πορεία μας, φορούσαμε τις ζώνες μας».
«Πάνε προς τον οδηγό και αρχίζουν να φωνάζουν "βγες έξω". Εμείς τα χάσαμε, είχαμε μείνει άναυδοι. Τον έβγαλαν έξω, υποστήκαμε μια συμπεριφορά … εγώ αισθάνθηκα σκουπίδι. Εγώ κρατούσα το κινητό, δεν έχω καταγράψει. Τους είπα “τι θέλετε να σας καταγράψω πώς φέρεστε σε έναν άνθρωπο που θα μπορούσε να είναι πατέρας σας;”.
Πάνω στα νεύρα μου είπα κάποια πράγματα που δεν έπρεπε να πω. Το παραδέχτηκα αμέσως, στα 52 μου είχα την κακιά στιγμή μου, όμως Γιώργο για να φτάσω μέχρι εκεί προηγήθηκαν κάποια πράγματα. Εγώ σαν δημοσιογράφος 34 χρόνια, έχω υποστεί πολλή αστυνομική βία… Δεν έκανα ποτέ τίποτα. Μea culpa, εκανα το λάθος, έχασα την ψυχραιμία μου, γιατί αισθάνθηκα σαν κατάχρηση εξουσίας, δεν θέλω να το πω έτσι. Σε ανθρώπους που δεν έκαναν κάτι, να μας κόψουν μια κλήση... Ο,55 του βρήκαν» συνέχισε η δημοσιογράφος.
Στην ερώτηση αν τους έβρισαν ή τους έσπρωξαν οι αστυνομικοί, η Ράνια Καρατζαφέρη απάντησε: «Ούτε μας σπρώξανε, ούτε μας έβρισαν. Μας συμπεριφέρθηκαν προσβλητικά χωρίς να υπάρχει λόγος γιατί σε ό,τι αφορά την οδηγική συμπεριφορά εγώ τα λάθη τα παραδέχομαι και ο άνθρωπος το παραδέχθηκε. Ο οδηγός ήταν ευγενέστατος, τους είπε "τι έκανα;" Είπα του συναδέλφου σου (σ.σ. απευθύνεται στον Στράτο Μπαλάσκα) "εμείς τρέχαμε ή είχαμε κάποια επικίνδυνη πορεία και κινήσαμε κάποια υποψία;».
Κλείνοντας υποστήριξε ότι «από την πρώτη στιγμή ζήτησα συγγνώμη. Στο αυτόφωρο όπου πέρασα όλη την εξευτελιστική διαδικασία. Στα 52 μου δεν έπρεπε να χάσω την ψυχραιμία μου. Δεν είμαι ούτε κουτσαβάκι, ούτε τραμπούκος. Πήγα χωρίς, δικηγόρο το αναγνώρισα, πήρα την ποινή μου. Θέλω να θεωρηθεί λήξαν το θέμα, δεν κρύφτηκα».

5.000 αστυνομικοί, drones και ελικόπτερο,για την επέτειο του Πολυτεχνείου.


 


 
Ανοιχτές οι πύλες μέχρι τις 13:00 - Ποιοι σταθμοί του μετρό κλείνουν το μεσημέρι - Τα έκτακτα κυκλοφοριακά μέτρα στο κέντρο της Αθήνας

Υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας ανοίγουν στις 09:00 το πρωί της Δευτέρας οι πύλες του Πολυτεχνείου για την κορύφωση των εκδηλώσεων της 52ης επετείου από την εξέγερση των φοιτητών κατά της Χούντας. Οι πύλες του Πολυτεχνείου θα κλείσουν στη 13:00, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη πορεία.
5.000 αστυνομικοί, drones και ελικόπτερο

Περισσότεροι από 5.000 αστυνομικοί από ΜΑΤ, Ομάδα ΔΙΑΣ, ΔΡΑΣΗ, ΟΠΚΕ, Ασφάλεια, και Τροχαία θα βρίσκονται επί ποδός από νωρίς το πρωί της Δευτέρας (17/11), γύρω από το Πολυτεχνείο και από τις πρεσβείες των ΗΠΑ και του Ισραήλ, δημόσια κτήρια, καθώς και την ευρύτερη περιοχή των Εξαρχείων.
Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες από αστυνομικές πηγές συνδρομή στις παραπάνω δυνάμεις θα δίνουν στελέχη της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας και της ΕΥΠ ενώ αστυνομικοί με πολιτικά θα βρίσκονται σε καίρια σημεία της ευρύτερης περιοχής του κέντρου της Αθήνας, όπου θα πραγματοποιούνται προληπτικοί έλεγχοι.
Πάνοπλοι αστυνομικοί στο χώρο

Από αέρος, drones και ελικόπτερο θα δίνουν συνεχώς εικόνα στο Κέντρο Επιχειρήσεων της ΕΛ.ΑΣ., ενώ θα παρακολουθούνται και ταράτσες πολυκατοικιών, ειδικά στην περιοχή των Εξαρχείων. Εξονυχιστικοί έλεγχοι θα γίνονται και σε σημεία όπου θα υπάρχουν ενδείξεις ή πληροφορίες ότι κάποιοι μπορεί να έχουν κρύψει «πολεμοφόδια» για συγκρούσεις και αναταραχές.
Παράλληλα σε ετοιμότητα θα είναι και τα ειδικά θωρακισμένα οχήματα εκτόξευσης νερού, οι γνωστοί «Αίαντες», έτοιμοι να επέμβουν σε κάθε περίπτωση που κριθεί αναγκαίο.
Κλειστοί από τις 14.00 σταθμοί του μετρό
Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/11/2025, με εντολή της ΕΛ.ΑΣ., οι σταθμοί του Μετρό Σύνταγμα, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Πανεπιστήμιο και Ομόνοια (Γραμμές 1 & 2) θα κλείσουν στις 14.00 και οι συρμοί θα διέρχονται από αυτούς τους σταθμούς χωρίς να πραγματοποιούν στάση.
Παράλληλα κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν σχεδόν σε όλους τους δρόμους πέριξ του Πολυτεχνείου.
Σήμερα θα απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση των οχημάτων, από ώρα 06:00 καθώς θα γίνει σταδιακή διακοπή της κυκλοφορίας από μεσημβρινές ώρες μέχρι το πέρας των εκδηλώσεων στους εξής δρόμους:
-Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου), σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
-Πλατεία Ομονοίας.
-Αιόλου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) και Σταδίου.
-Σταδίου, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
-Πλατεία Συντάγματος.
-Β. Γεωργίου Α΄, σε όλο το μήκος της.
-Λ. Βασ. Σοφίας, σε όλο το μήκος της και στα δύο (2) ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
-Ακαδημίας, σε όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
-Λ. Αλεξάνδρας, σε όλο το μήκος της και στα δύο (2) ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
-Γέλωνος, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Δορυλαίου και Π. Κόκκαλη.
-Π. Κόκκαλη, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Γέλωνος και της Λ. Βασ. Σοφίας.
-Δορυλαίου, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Π. Κυριακού και της Λ. Βασ. Σοφίας.
-Λ. Βασ. Αμαλίας, σε όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
-Φιλελλήνων, σε όλο το μήκος της, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλη οδό.
-Λ. Συγγρού, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Αθ. Διάκου και της Λ. Βασ. Αμαλίας.
-Π. Τσαλδάρη (Πειραιώς), στο τμήμα της μεταξύ της Ιεράς Οδού και της Πλ. Ομονοίας.
-Αθηνάς, σε όλο το μήκος της.
-Ερμού, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Αθηνάς και Π. Τσαλδάρη (Πειραιώς).
-Τσόχα, σε όλο το μήκος της.
-Σούτσου, στο τμήμα της μεταξύ της Πλ. Μαβίλη και της οδού Τσόχα.
-Ζαχάρωφ, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Αλεξάνδρας και Βασ. Σοφίας.
-Λ. Κηφισίας, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Κατεχάκη και Αλεξάνδρας, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.
-Λ. Μεσογείων, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Κατεχάκη και της οδού Φειδιππίδου, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.
-Φειδιππίδου, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Μεσογείων και Βασ. Σοφίας.
-Μιχαλακοπούλου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Φειδιππίδου και Σπ. Μερκούρη και στα δύο (2) ρεύματα κυκλοφορίας.
-Λ. Βασ. Κων/νου, σε όλο το μήκος της, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κηφισιά.
-Αρδηττού, σε όλο το μήκος της, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς τη Λ. Βασ. Κων/νου.
-Βασ. Αλεξάνδρου, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
-Βεντήρη, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
-Χατζηγιάννη Μέξη στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
-Ηριδανού, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
-Παπαδιαμαντοπούλου, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Μιχαλακοπούλου και της Λ. Βασ. Σοφίας.
-Αιγινήτου, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Παπαδιαμαντοπούλου.
-Λούρου, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
-Λαμψάκου, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
-Σεμιτέλου στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
-Κερασούντος, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.
-Καρτάλη, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Έβρου.
-Λυκαονίας, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Έβρου.
-Αγγ. Πυρρή, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Έβρου.
-Ξενίας, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Σοφίας και της οδού Μιχαλακοπούλου.

Στο Ιράν σπέρνουν… σύννεφα για να αντιμετωπίσουν την ξηρασία

 


 

Επιχειρήσεις σποράς νεφών για πρόκληση βροχοπτώσεων, καθώς η χώρα αντιμετωπίζει τη χειρότερη ξηρασία εδώ και δεκαετίες ξεκίνησαν αυτό το Σαββατοκύριακο οι αρχές στο Ιράν, μετέδωσαν κρατικά μέσα ενημέρωσης. «Σήμερα, πραγματοποιήθηκε μια πτήση σποράς νεφών στη λεκάνη της λίμνης Ούρμια για πρώτη φορά αυτό το υδρολογικό έτος», που ξεκινά τον Σεπτέμβριο, τόνισε αργά χθες Σάββατο (15/11) το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων IRNA.

Η λίμνη, η μεγαλύτερη του Ιράν,που βρίσκεται στο βορειοδυτικό τμήμα της χώρας, έχει συρρικνωθεί σημαντικά λόγω της ανομβρίας. Σύμφωνα με το IRNA, σχεδιάζονται περαιτέρω επιχειρήσεις στις επαρχίες του Ανατολικού και Δυτικού Αζερμπαϊτζάν.

Πέρυσι, η Τεχεράνη ανακοίνωσε ότι είχε αναπτύξει τη δική του τεχνολογία για την πρακτική σποράς νεφών με αεροσκάφη.

Σε μεγάλο βαθμό άνυδρη, η χώρα υποφέρει εδώ και χρόνια από ξηρασίες και καύσωνες, οι οποίοι αναμένεται να επιδεινωθούν με την κλιματική αλλαγή. Το Ιράν βιώνει αυτή την περίοδο το «ξηρότερο φθινόπωρο των τελευταίων 50 ετών», ανέφερε το IRNA.

Σύμφωνα με την εθνική μετεωρολογική υπηρεσία, οι βροχοπτώσεις φέτος είναι 89% κάτω από τον μακροπρόθεσμο μέσο όρο.

Ωστόσο, το Σάββατο, το IRNA ανέφερε βροχές σε τοποθεσίες σε δυτικά και βορειοδυτικά τμήματα της χώρας.

Τοπικά μέσα ενημέρωσης μετέδωσαν βίντεο με έντονες βροχοπτώσεις στην Αχβάζ και τη Σουστάρ (νοτιοδυτικά), καθώς και στη Σαλμά και την Ούρμια (βορειοδυτικά) και στην Αμπντάναν (δυτικά). Σε ορισμένες περιοχές, οι έντονες βροχοπτώσεις προκάλεσαν πλημμύρες.

Κρατικά μέσα ενημέρωσης έδειξαν επίσης εικόνες με πρώτες χιονοπτώσεις στα βουνά Αλμπόρζ και στο χιονοδρομικό κέντρο Τοτσάλ, που βρίσκεται βόρεια της πρωτεύουσας.

Η χώρα βρίσκεται αντιμέτωπη με μια κρίσιμη κατάσταση με το νερό και στην Τεχεράνη το χαμηλό επίπεδο βροχής είναι «σχεδόν πρωτόγνωρο εδώ και έναν αιώνα», είχε δηλώσει τον Οκτώβριο ένας τοπικός αξιωματούχος. Εκ των 31 ιρανικών επαρχιών, σε 15 δεν έπεσε σταγόνα βροχής αυτό το φθινόπωρο, μεταδίδουν ιρανικά ΜΜΕ.

Τα επίπεδα νερού στις δεξαμενές που τροφοδοτούν πολλές επαρχίες έχουν φτάσει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.

Νωρίτερα τον μήνα, ο πρόεδρος του Ιράν προειδοποίησε πως η Τεχεράνη θα μπορούσε να εκκενωθεί εξαιτίας της λειψυδρίας, εάν δεν βρέξει έως τα τέλη του έτους. Ο Μασούντ Πεζεσκιάν δεν διευκρίνισε πώς θα διεξαχθεί μια τέτοια επιχείρηση. Η κυβέρνηση αργότερα διευκρίνισε ότι η πρόθεσή της ήταν να ενημερώσει το κοινό για τη σοβαρότητα της κατάστασης, όχι να ανακοινώσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο.

Άλλες χώρες στην περιοχή, ιδίως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, χρησιμοποιούν επίσης τη σπορά νεφών για πρόκληση βροχοπτώσεων.

Πέρασαν 600 πρόβατα μέσα από το κέντρο της Νυρεμβέργης στη Γερμανία.

 

Οι κάτοικοι της Νυρεμβέργης αντίκρισαν ένα διαφορετικό σκηνικό την Κυριακή, όταν περίπου 600 πρόβατα πέρασαν μέσα από το κέντρο της πόλης

 

Οι κάτοικοι της Νυρεμβέργης αντίκρισαν ένα διαφορετικό σκηνικό την Κυριακή, όταν περίπου 600 πρόβατα πέρασαν μέσα από το κέντρο της πόλης, βελάζοντας και κινούμενα γρήγορα προς τα χειμερινά τους καταλύματα. Οι πεζοί άφησαν τον δρόμο στα ζώα, καθώς το κοπάδι του βοσκού Thomas Gackstatter έκανε τη διαδρομή που επαναλαμβάνει κάθε χρόνο και έχει εξελιχθεί σε δημοφιλές θέαμα.

Οι περαστικοί στάθηκαν κατά μήκος των δρόμων με τα κινητά στο χέρι για να καταγράψουν την εικόνα, την ώρα που τα πρόβατα κατευθύνονταν δυτικά της Νυρεμβέργης. Τα ζώα περνούν το καλοκαίρι σε διάφορα λιβάδια μέσα και γύρω από την πόλη, όπου χρησιμοποιούνται για να καθαρίζουν το γρασίδι, πριν οδηγηθούν στα χειμερινά βοσκοτόπια. Η διαδρομή τους ξεπερνά τα δέκα χιλιόμετρα και περνά μέσα από την κεντρική πλατεία Hauptmarkt, κάτι που –σύμφωνα με τον Gackstatter– δεν συμβαίνει σε καμία άλλη μεγάλη πόλη στη Γερμανία, η οποία αριθμεί περίπου 540.000 κατοίκους.

Πριν ξεκινήσει το πέρασμα του κοπαδιού, οι δημοτικές αρχές κάλεσαν τους κατοίκους να κρατήσουν τον δρόμο ελεύθερο και να απομακρύνουν τα σκυλιά, ενώ απαγόρευσαν τη χρήση drones για λόγους ασφαλείας. Η Νυρεμβέργη δεν είναι η μοναδική πόλη όπου τα πρόβατα χρησιμοποιούνται για τον καθαρισμό δημόσιων χώρων. Παρόμοιες πρακτικές εφαρμόζονται σε περιοχές του Βερολίνου, του Πότσνταμ, του Άουγκσμπουργκ, του Ουλμ και άλλων πόλεων, καθώς το αργό μάσημα των ζώων βοηθά σημαντικά στη φροντίδα του γρασιδιού, ενισχύει τη βιοποικιλότητα και μειώνει το κόστος συντήρησης για τους δήμους. Για τους βοσκούς, αυτή η συνεργασία προσφέρει πολύτιμους χώρους σε μια εποχή που οι ανοιχτές εκτάσεις γίνονται ολοένα και πιο λίγες.

Πηγή: Associated Press


Ο Ντόναλντ Τραμπ ζήτησε από τους Ρεπουμπλικάνους να στηρίξουν την αποδέσμευση των αρχείων του Τζέφρι Επστάιν

 


 Ο Ντόναλντ Τραμπ δημοσίευσε στο Truth Social'οτι «Οι Ρεπουμπλικάνoι της Βουλής θα πρέπει να ψηφίσουν για την αποδέσμευση των αρχείων του Έπσταϊν, γιατί δεν έχουμε τίποτα να κρύψουμε».

Ο Ντόναλντ Τραμπ  ζήτησε από τους Ρεπουμπλικάνους της Βουλής των Αντιπροσώπων να στηρίξουν την αποδέσμευση των αρχείων που συνδέονται με τον Τζέφρι Επστάιν, τονίζοντας πως «δεν υπάρχει τίποτα να κρύψουμε». Με αυτό το μήνυμα, ο Τραμπ επιδίωξε να δείξει ότι το κόμμα του πρέπει να αφήσει πίσω του όσα ο ίδιος χαρακτήρισε ως «δημοκρατική απάτη», η οποία – όπως υποστήριξε – στοχεύει να μειώσει τις πολιτικές επιτυχίες των Ρεπουμπλικάνων.

Ο Τραμπ δημοσίευσε στο Truth Social το κάλεσμά του, αναφέροντας: «Οι Ρεπουμπλικάνoι της Βουλής θα πρέπει να ψηφίσουν για την αποδέσμευση των αρχείων του Έπσταϊν, γιατί δεν έχουμε τίποτα να κρύψουμε». Στην ίδια ανάρτηση τόνισε πως έχει έρθει η ώρα να προχωρήσει η συζήτηση πέρα από την υπόθεση, την οποία χαρακτήρισε προσπάθεια αποπροσανατολισμού, και συνέδεσε αυτή την κίνηση με τη στάση των Δημοκρατικών στο θέμα του «Δημοκρατικού Shutdown».

Στο μήνυμά του, ο Τραμπ ζήτησε από το κόμμα του να επιστρέψει στα βασικά ζητήματα της πολιτικής του ατζέντας, όπως η οικονομία, η αντιμετώπιση του πληθωρισμού, η ενίσχυση της αγοράς εργασίας, η φορολογική ελάφρυνση, η ασφάλεια των συνόρων και η στήριξη των Ενόπλων Δυνάμεων. Παράλληλα, κατηγόρησε τους Δημοκρατικούς ότι «αν είχαν κάτι να αποκαλύψουν για τον Έπσταϊν, θα το είχαν κάνει πριν από τη συντριπτική εκλογική νίκη των Ρεπουμπλικάνων», ενώ υποστήριξε ότι ορισμένα στελέχη του κόμματός του «χρησιμοποιούνται», καλώντας σε προσοχή: «δεν πρέπει να επιτρέψουμε να συμβεί αυτό».


Ολοταχώς για το 2% βαδίζουν στον ΣΥΡΙΖΑ,με τις δηλώσεις που κάνουν!

 

ΣΥΡΙΖΑ για επίσκεψη Ζελένσκι: Η δημοκρατία δεν λειτουργεί με μυστικές διαδρομές


 
Κριτική στην επίσκεψη του Βολοντίμιρ Ζελένσκι στη χώρα μας ασκεί με ανακοίνωση του ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και ζητεί από την κυβέρνηση να ενημερώσει το Κοινοβούλιο για τις συμφωνίες που έχει υπογράψει η χώρα μας με την Ουκρανία.
Στην ανακοίνωση αναφέρει: «Η Ελλάδα έχει ιστορική υποχρέωση να υπηρετεί μια πολυμερή, πολυδιάστατη και θεσμικά κατοχυρωμένη εξωτερική πολιτική, που στηρίζεται στη διαφάνεια, στον κοινοβουλευτικό έλεγχο και στο διεθνές δίκαιο.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, όμως, επιμένει να λειτουργεί έξω από αυτά τα θεμέλια, εκθέτοντας τη χώρα τόσο θεσμικά όσο και πολιτικά. Ας μην ξεχνάμε ότι υπό την ευθύνη της, το ελληνικό Κοινοβούλιο εκτέθηκε διεθνώς με εκείνη τη μνημειώδη θεσμική αστοχία της εμφάνισης προσώπων που δεν έπρεπε ποτέ να βρεθούν στη Βουλή».
Για την σημερινή επίσκεψη σημειώνει: «Σήμερα, με την επίσκεψη του προέδρου Ζελένσκι, η κυβέρνηση επαναλαμβάνει το ίδιο μοτίβο: Συμφωνίες στην ενέργεια και την ασφάλεια που συνάπτονται χωρίς θεσμική διαβούλευση, χωρίς ενημέρωση των κομμάτων, χωρίς λογοδοσία στο Κοινοβούλιο. Αυτή η πρακτική δεν συνιστά σοβαρή εξωτερική πολιτική — συνιστά υποβάθμιση του ρόλου των θεσμών και απίσχνανση της δημοκρατικής λειτουργίας.
Καλούμε την κυβέρνηση να απαντήσει ευθέως: Ποιο είναι το περιεχόμενο των συμφωνιών; Ποιο το κόστος και ποιες οι δεσμεύσεις της χώρας;
Και με ποια στρατηγική εντάσσονται σε μια περίοδο κατά την οποία η Τουρκία κλιμακώνει την επιθετικότητά της και οι Έλληνες πολίτες αντιμετωπίζουν δραματικές οικονομικές πιέσεις;».
Επαναλαμβάνει ότι «στηρίζουμε τον ουκρανικό λαό απέναντι στη ρωσική εισβολή. Υποστηρίζουμε την ειρήνη με τους καλύτερους δυνατούς όρους για την Ουκρανία και όχι έναν ατελείωτο πόλεμο που οδηγεί σε όλο και περισσότερους νεκρούς και καταστροφή στην Ουκρανία και στρατιωτικοποίηση της Ευρώπης».
Ακολούθως υπογραμμίζει: «Απαιτούμε πλήρη διαφάνεια ως προς τις συμφωνίες με την Ουκρανία και όχι τη συγκάλυψη στην οποία έχει επιδοθεί τόσα χρόνια η κυβέρνηση Μητσοτάκη με την αποστολή όπλων στο Κίεβο στην οποία αντιτασσόμαστε.
Παράλληλα, αναμένουμε η Ελλάδα να συμβάλλει στο να υπάρξει ευρωπαϊκή πρωτοβουλία για την ειρήνη στο ουκρανικό με τους καλύτερους δυνατούς όρους για την Ουκρανία, αντί να πρωτοστατεί στη συνέχεια του πολέμου.
Η αλληλεγγύη προς τον ουκρανικό λαό είναι δεδομένη και αδιαπραγμάτευτη. Αλλά εξίσου αδιαπραγμάτευτη είναι η υποχρέωση της κυβέρνησης να σέβεται το Σύνταγμα, τη Βουλή και τη στοιχειώδη διαφάνεια. Δεν μπορεί η εξωτερική πολιτική να ασκείται ως ιδιωτικό προνόμιο του πρωθυπουργού, χωρίς θεσμικά αντίβαρα και χωρίς δημοκρατικό έλεγχο.
Ως ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία απαιτούμε άμεση και πλήρη ενημέρωση του Κοινοβουλίου, δημοσιοποίηση όλων των συμφωνιών και επαναφορά της εξωτερικής πολιτικής στη θεσμική της τάξη.
Η δημοκρατία δεν λειτουργεί με μυστικές διαδρομές. Και αυτό καλούμε την κυβέρνηση να το αντιληφθεί τώρα, πριν εκθέσει ξανά τη χώρα».

Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε στην περιοχή Σιμιατούγκ, στο κεντρικό Εκουαδόρ,με τουλάχιστον 12 νεκρούς.

 

 Τουλάχιστον 12 νεκροί και 10 τραυματίες έπειτα από ανατροπή λεωφορείου στο Εκουαδόρ.


Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε στην περιοχή Σιμιατούγκ, στο κεντρικό  Εκουαδόρ, όταν λεωφορείο ανετράπη, παρασύροντας στον θάνατο τουλάχιστον 12 ανθρώπους και τραυματίζοντας άλλους 10. Το περιστατικό συνέβη την Κυριακή, προκαλώντας θλίψη και αναστάτωση στη χώρα.

Σύμφωνα με την εισαγγελία του Εκουαδόρ, το λεωφορείο πραγματοποιούσε διαπεριφερειακό δρομολόγιο ανάμεσα στις πόλεις Σιμιατούγκ και Αμπάτο, όταν, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, ξέφυγε από την πορεία του και ανατράπηκε. Οι αρχές δεν έχουν ακόμη αποσαφηνίσει τα ακριβή αίτια της τραγωδίας, ενώ ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα για να διαπιστωθεί τι προκάλεσε το δυστύχημα.

Πηγή: Reuters

«6 μύθοι που δεν θα σας διδάξουν ποτέ στο σχολείο για το Πολυτεχνείο»είπε η Αφροδίτη Λατινοπούλου:

 «6 μύθοι που δεν θα σας διδάξουν ποτέ στο σχολείο για το Πολυτεχνείο»είπε η Αφροδίτη Λατινοπούλου:


 
Η ευρωβουλευτής και πρόεδρος της «Φωνής Λογικής» Αφροδίτη Λατινοπούλου δημοσίευσε νέα παρέμβαση στο «Χ», με την οποία ζητά να σταματήσει ολοκληρωτικά ο εορτασμός του Πολυτεχνείου στη δημόσια παιδεία.

Η ίδια διατυπώνει έξι σημεία, τα οποία χαρακτηρίζει «μύθους» γύρω από τα γεγονότα του 1973, υποστηρίζοντας πως η καθιερωμένη σχολική τελετή πρέπει να αποτελεί επιλογή μόνο για όσους εκπαιδευτικούς θέλουν να την κάνουν εκτός ωρολογίου προγράμματος.
Η πολιτικός αναφέρει ότι «6 μύθοι που δεν θα σας διδάξουν ποτέ στο σχολείο για το Πολυτεχνείο» συνοψίζουν τις θέσεις της «Φωνής Λογικής» και εξηγεί πως το αίτημά της στοχεύει, όπως λέει, στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο παρουσιάζονται τα γεγονότα της εποχής.
Στην ανάρτησή της παραθέτει αναλυτικά τους έξι μύθους, στους οποίους στηρίζει την επιχειρηματολογία της, επιμένοντας ότι η δημόσια αφήγηση γύρω από το Πολυτεχνείο έχει αλλοιωθεί. Οι έξι αναφορές της έχουν ως εξής:
Μύθος 1ος
Η Αφροδίτη Λατινοπούλου υποστηρίζει ότι το Πολυτεχνείο «δεν ανήκει στην Αριστερά» αλλά «σε όλους τους Έλληνες Δημοκράτες», λέγοντας ότι η Αριστερά και το ΚΚΕ «έσπευσαν να καταδικάσουν την κατάληψη της Νομικής ως προβοκατόρικη ενέργεια».
Μύθος 2ος
Στο δεύτερο σημείο αναφέρει ότι «δεν υπήρχαν χιλιάδες νεκροί», αλλά «40 νεκροί συνολικά – 24 ταυτοποιημένοι και 16 αταυτοποίητοι». Προσθέτει: «Εδώ να αναφέρουμε την περίπτωση της Ηλένιας που δήθεν την αναζητούσε ο καλός της με μία φωτογραφία που αποδείχθηκε τελικά πως ήταν μία φωτογραφία μοντέλου που διαφήμιζε σαμπουάν».
Μύθος 3ος
Η ευρωβουλευτής παραθέτει: «Σύμφωνα με τα επίσημα πορίσματα, ουδείς σκοτώθηκε εντός του Πολυτεχνείου. Ουδείς σκοτώθηκε κάτω από τις ερπύστριες κανενός τανκ».
Μύθος 4ος
Στο τέταρτο σημείο αναφέρει ότι το Πολυτεχνείο «ήταν μία φοιτητική εξέγερση μερικών εκατοντάδων νεαρών φοιτητών» και ότι «δεν υποστηρίχθηκε από χιλιάδες κόσμου». Συμπληρώνει πως «εκατοντάδες χιλιάδες έσπευσαν να καπηλευτούν τις εξελίξεις μετά την πτώση της Χούντας».
Μύθος 5ος
Η Λατινοπούλου σημειώνει: «Πρόκειται περί ενός ακόμη τεραστίου ψέματος. Η αλήθεια είναι πως κανένα Πολυτεχνείο δεν έριξε καμία Χούντα». Στη συνέχεια εξηγεί ότι η Χούντα είχε δώσει τελεσίγραφο για αποχώρηση από το Πολυτεχνείο, πως οι διαφωνίες μεταξύ ομάδων φοιτητών οδήγησαν στη σύγκρουση και ότι ακολούθησαν ο στρατιωτικός νόμος, η ανατροπή Παπαδόπουλου, η περίοδος Ιωαννίδη και, τελικά, η κατάρρευση του καθεστώτος μετά τα γεγονότα στην Κύπρο τον Ιούλιο του 1974.
Μύθος 6ος
Τέλος, η πολιτικός αναφέρει: «Το κεφάλι που δήθεν συμβολίζει την εξέγερση των φοιτητών το 1973… δεν έχει καμία σχέση με τα γεγονότα του 1973 καθώς απεικονίζει τον ιστορικό Νίκος Σβορώνο ενταγμένο στον ΕΑΜ και τον ΕΛ.ΑΣ».

Ξανά στο σκαμνί Γιοσάκης, Μαντούβαλος, Ευσταθίου και Γεωργιτσογιαννάκος

 Παραδικαστικό 2: Ξανά στο σκαμνί Γιοσάκης, Μαντούβαλος, Ευσταθίου και Γεωργιτσογιαννάκος - Οι καταγγελίες και το ιστορικό της πολύκροτης υπόθεσης



 
Αντιμετωπίζουν τα κακουργήματα της δωροληψίας και δωροδοκίας δικαστή και της συνέργειας στο αδίκημα αυτό - Είχαν αθωωθεί στο Εφετείο, ωστόσο ο Άρειος Πάγος αναίρεσε εν μέρει την απόφαση
Στο εδώλιο ποινικού δικαστηρίου, προκειμένου να δικαστούν από μηδενική βάση για κακουργηματικές κατηγορίες, θα καθίσουν τις επόμενες ημέρες οι βασικοί «πρωταγωνιστές» του αποκαλούμενου παραδικαστικού κυκλώματος «Νο 2» -υπόθεση, η οποία είχε συνταράξει την κοινή γνώμη τα προηγούμενα χρόνια και είχε πλήξει την αξιοπιστία και το κύρος της Δικαιοσύνης.
Συγκεκριμένα, ο πρώην πρόεδρος Εφετών Ιωάννης Ευσταθίου, ο πρώην δικηγόρος και πρώην βουλευτής της Ν.Δ. Πέτρος Μαντούβαλος, ο πολιτικός μηχανικός Σταύρος Γεωργιτσογιαννάκος και ο πρώην αρχιμανδρίτης Ιάκωβος Γιοσάκης, άλλοτε κεντρικά πρόσωπα της εν λόγω δικογραφίας, θα δικαστούν και πάλι για το κακούργημα της δωροληψίας και δωροδοκίας δικαστικού λειτουργού (οι δύο πρώτοι) και για συνέργεια στη συγκεκριμένη πράξη (οι δύο τελευταίοι).
Η δίκη τους προσδιορίστηκε για την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου και οι τέσσερις κατηγορούμενοι βρίσκονται εκ νέου αντιμέτωποι με το ενδεχόμενο μιας βαριάς καταδίκης, την οποία είχαν καταφέρει να γλιτώσουν το 2023 από το Εφετείο, καθώς όλοι είχαν αθωωθεί, τότε, από τα συγκεκριμένα αδικήματα, κατά πλειοψηφία (3-2), λόγω αμφιβολιών.
Την ανατροπή στην πολύκροτη αυτή υπόθεση επέφερε το Ε΄ Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου, το οποίο αναίρεσε, εν μέρει, την αθωωτική απόφαση του Εφετείου, κρίνοντας ότι αυτή δεν φέρει την ειδική και εμπεριστατωμένη αιτιολογία που απαιτεί το Σύνταγμα και η ποινική νομοθεσία. Έτσι, η υπόθεση, ως προς το σκέλος της εκείνο με το οποίο οι τέσσερις κατηγορούμενοι αθωώθηκαν από τις κατηγορίες της δωροληψίας και δωροδοκίας δικαστή και της συνέργειας στο αδίκημα αυτό, οδηγήθηκε για νέα κρίση από Πενταμελές Εφετείο Αθηνών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αθωωτική απόφαση που εξέδωσε το Εφετείο ήταν εκ διαμέτρου αντίθετη με αυτή που είχε εκδώσει το 2019 το πρωτοβάθμιο δικαστήριο. Τότε, οι δικαστές του πρώτου βαθμού είχαν προχωρήσει σε καταδίκες και ενδεικτικά είχε επιβάλλει στον Πέτρο Μαντούβαλο και τον πρώην δικαστή κάθειρξη 13 ετών και στον Ιάκωβο Γιοσάκη κάθειρξη 12 ετών. Ωστόσο, το δικαστήριο είχε δώσει αναστέλλουσα δύναμη στην έφεση και κατά συνέπεια ουδείς εκ των καταδικασθέντων είχε οδηγηθεί στη φυλακή.
Οι καταγγελίες
Η συγκεκριμένη υπόθεση οδηγήθηκε ενώπιον της ποινικής Δικαιοσύνης το 2010. Ήταν τότε που ο επιχειρηματίας Ιωάννης Μπολέτσης δικαζόταν μαζί με τον πρώην δικαστή Ευάγγελο Καλούση και τον Πέτρο Μαντούβαλο για σειρά κακουργηματικών κατηγοριών. Στο δικαστήριο αυτό προέδρευε ο πρώην σήμερα εφέτης και κατηγορούμενος Ιωάννης Ευσταθίου.
Οταν ο επιχειρηματίας άκουσε τον προεδρεύοντα να του ανακοινώνει ότι κρίθηκε ένοχος και ότι του επιβάλλεται πολυετής κάθειρξη, θεωρώντας ότι το δικαστήριο τον αδίκησε σε αντίθεση με τους λοιπούς κατηγορούμενους, εξεμάνη και άρχισε να φωνάζει μέσα στη δικαστική αίθουσα πως «η απόφαση ήταν αποτέλεσμα δωροληψίας και εκβιασμού των αθωωθέντων εκ μέρους κάποιων ή όλων των μελών της σύνθεσης του δικαστηρίου, λόγω αρνήσεως του ιδίου να καταβάλει όλο το ποσό του ''δώρου'' των 100.000 ευρώ και όχι μέρος αυτού 60.000 ευρώ μετά από εκβιασμό του».
Όπως μάλιστα χαρακτηριστικά αναφέρει η αναιρετική απόφαση του Αρείου Πάγου, ο επιχειρηματίας «έχοντας καταληφθεί από ανεξέλεγκτη οργή και απευθυνόμενος στα μέλη του δικαστηρίου τούς αποκάλεσε εκβιαστές και αλήτες και ειδικά προς τον προεδρεύοντα Ευσταθίου απηύθυνε τη φράση: ''Εκβιαστή, πήρες 60.000 ευρώ για την κόρη σου''»!
Εν ολίγοις, αυτό που είχε κατήγγειλε τότε ο επιχειρηματίας και άνοιξε τον Ασκό του Αιόλου για τις έρευνες που ακολούθησαν ήταν ότι ο πρόεδρος του δικαστηρίου τον εκβίαζε και μέσω του Ιάκωβου Γιοσάκη τού είχε ζητήσει 60.000 ευρώ για να τον απαλλάξει.
Επιπρόσθετα, ο Πέτρος Μαντούβαλος είχε κατηγορηθεί ότι μέσω του Ιάκωβου Γιοσάκη είχε δώσει 600.000 ευρώ στον δικαστή προκειμένου να αθωώσουν τον ίδιο και τους δύο συνεργάτες του που δικάζονταν για το παραδικαστικό κύκλωμα «Νο1».
Η αναίρεση
Πρόκειται για γεγονότα «τελείως ασυνήθιστα στα ελληνικά δικαστικά χρονικά, τα οποία έλαβαν μεγάλη δημοσιότητα στα ΜΜΕ», αναφέρουν οι αρεοπαγίτες και παραθέτουν στη συνέχεια τα στοιχεία εκείνα που τους οδήγησαν στην απόφασή τους να αναιρέσουν την αθωωτική κρίση του Εφετείου.
Συγκεκριμένα, το Ανώτατο Ποινικό Δικαστήριο εστιάζει κυρίως στο ότι το Εφετείο αναφέρει γενικώς στην απόφασή του μόνο ότι «καταλείπονται αμφιβολίες ως προς την τέλεση των αδικημάτων της δωροληψίας δικαστή (όσον αφορά τον Γιάννη Ευσταθίου), της δωροδοκίας δικαστή (όσον αφορά τον Πέτρο Μαντούβαλο) και της συνέργειας στις ανωτέρω πράξεις των κατηγορουμένων Σταύρου Γεωργιτσογιαννάκου και Παύλου Γιοσάκη με τις παραδοχές ότι δεν αποδείχθηκε ότι "...υπήρξε καθ' οιονδήποτε τρόπο μετακίνηση, μεταφορά, καταβολή χρηματικού ποσού προς δωροδοκία του κατηγορούμενου δικαστή"».
Ομως, όπως αναφέρουν οι Αρεοπαγίτες, το Εφετείο «δεν διέλαβε παραδοχές που ανάγονται στη στοιχειοθέτηση της αντικειμενικής υπόστασης των αδικημάτων της δωροληψίας και δωροδοκίας δικαστή, που εν προκειμένω συνίσταται σε απαίτηση και λήψη δώρου για τον κατηγορούμενο Γιάννη Ευσταθίου σε υπόσχεση και παράδοση δώρου για τον Πέτρο Μαντούβαλο, αντίστοιχα».
Συνεπώς, καταλήγει η αρεοπαγίτικη απόφαση, «το αν καταβλήθηκε ή όχι το χρηματικό ποσό από τον Πέτρο Μαντούβαλο για τη δωροδοκία του κατηγορούμενου Γιάννη Ευσταθίου και το αν ο τελευταίος το παρέλαβε ή όχι, ουδεμία έννομη επιρροή ασκεί», καθώς «η τέλεση των ανωτέρω εγκλημάτων ολοκληρώνεται, σε κάθε περίπτωση, με μόνη την απαίτηση δώρου ή την υπόσχεση καταβολής δώρου».

«Μύρισαν» Χριστούγεννα στο Παρίσι: Φωταγωγήθηκε η λεωφόρος των Ηλυσίων Πεδίων


 


 
Έως τις 4 Ιανουαρίου, οι φωτισμοί θα ενεργοποιούνται καθημερινά από τις 17:00 έως τα μεσάνυχτα (και έως τη 01:00 τα Σαββατοκύριακα), ενώ κάθε ώρα θα πραγματοποιείται πεντάλεπτο φωτεινό σόου

Η Λεωφόρος των Ηλυσίων Πεδίων στο Παρίσι φωτίστηκε με χριστουγεννιάτικα LED συνδεδεμένα με τεχνητή νοημοσύνη για 49 ημέρες.
Η τελετή φωτισμού περιλάμβανε μουσικό πρόγραμμα με την εμφάνιση της Καναδής τραγουδίστριας Σάρλοτ Κάρντιν.
Οι φωτισμοί θα είναι ενεργοί καθημερινά από τις 17:00 έως τα μεσάνυχτα, με πεντάλεπτο φωτεινό σόου κάθε ώρα.
Τα 400 δέντρα της λεωφόρου θα παρουσιάζουν μια πρωτότυπη παράσταση κάθε βράδυ.
Στόχος είναι η παροχή μοναδικής εμπειρίας στους περίπου 300.000 καθημερινούς επισκέπτες της λεωφόρου κατά την εορταστική περίοδο.
Η διάσημη λεωφόρος των Ηλύσιων Πεδίων (Champs-Elysees) του Παρισιού φόρεσε τα γιορτινά της ενόψει των Χριστουγέννων.
Για 49 ημέρες, η διαδρομή δύο χιλιομέτρων από την Πλατεία Κονκόρντ έως την Αψίδα του Θριάμβου θα φωτίζεται από ένα εξελιγμένο σύστημα LED συνδεδεμένο με τεχνητή νοημοσύνη, δημιουργώντας μία εντυπωσιακή εορταστική ατμόσφαιρα.
Η τελετή για τον φωτισμό της Champs-Elysees την Κυριακή, συνοδεύτηκε από μουσικό πρόγραμμα, το οποίο παρακολούθησαν χιλιάδες πολίτες.
Αποκορύφωμα της βραδιάς αποτέλεσε η εμφάνιση της Καναδής τραγουδίστριας Σάρλοτ Κάρντιν. Μετά την ερμηνεία του τραγουδιού της «Tant pis pour elle», δήλωσε ότι το να τραγουδά κανείς «στην ομορφότερη λεωφόρο του κόσμου» είναι «το ίδιο μαγικό όσο φαίνεται».
Έως τις 4 Ιανουαρίου, οι φωτισμοί θα ενεργοποιούνται καθημερινά από τις 17:00 έως τα μεσάνυχτα (και έως τη 01:00 τα Σαββατοκύριακα), ενώ κάθε ώρα θα πραγματοποιείται πεντάλεπτο φωτεινό σόου, το οποίο θα «απαντά» στο γνωστό νυχτερινό λαμπύρισμα του Πύργου του Άιφελ.
Επιπλέον, τα 400 δέντρα της λεωφόρου θα αναπαράγουν μια πρωτότυπη παράσταση κάθε βράδυ, με στόχο να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία στους περίπου 300.000 επισκέπτες που περνούν καθημερινά από το σημείο κατά την περίοδο των γιορτών.

Ο Στάρμερ ανακοίνωσε την παραίτησή του από πρωθυπουργός της Βρετανίας

Ο πρωθυπουργός της Βρετανίας, Κιρ Στάρμερ ανακοίνωσε, σε κλίμα συγκίνησης, την παραίτησή του από την ηγεσία των Εργατικών   Η διαδικασία των...