Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025

Σπείρα 7,6 εκατ. ευρώ: Η αθλήτρια της ενόργανης και ο αδελφός της είχαν καταθέσεις άνω των 500.000 ευρώ


 
Η 37χρονη, είχε λάβει μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας.

Διακινούσε ποσά από τα κλεμμένα της συμμορίας - Νέοι διάλογοι μελών του κυκλώματος της σπείρας - Φωτογραφίες ντοκουμέντο την ώρα που εξαπατούσαν ηλικιωμένους, λέγοντας πως δήθεν είναι λογιστές
Η πρώην πρωταθλήτρια της Ενόργανης Γυμναστικής, Στεφανί Μπισμπίκου που διαγωνίστηκε στους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και του 2008 και ο αδερφός της, Νικολά Μπισμπίκος, είναι δύο από τους κεντρικούς πρωταγωνιστές που εμπλέκονται στην υπόθεση της σπείρας που εξαπατούσε ανυποψίαστους πολίτες, κυρίως ηλικιωμένους, παριστάνοντας τους υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ ή τους λογιστές, με λεία πάνω από 7,6 εκατομμύρια ευρώ.
Μάλιστα η Στεφανί Μπισμπίκου είναι η πρώτη Ελληνίδα αθλήτρια που κέρδισε μετάλλιο σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, ενώ έχει κερδίσει και πολλά μετάλλια σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα.
Τα δύο αδέλφια, όπως αποκαλύπτει η «Ζούγκλα», εμφανίζονται να έχουν πλουτίσει σε σύντομο χρονικό διάστημα, καθώς έχουν αποκτήσει καταθέσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, μέσα σε μόλις 18 μήνες.
Οι … φουσκωμένοι τραπεζικοί λογαριασμοί που ανακάλυψε η ΕΛ.ΑΣ.
Στο διαβιβαστικό της Αστυνομίας, αναφέρεται ότι η Στεφανί Μπισμπίκου είχε τραπεζικές συναλλαγές μεγάλων ποσών.
Συγκεκριμένα, από τον Ιανουάριο του 2023 έως και τον Οκτώβριο του 2025, πραγματοποίησε συνολικές πιστώσεις ύψους άνω των 400.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων καταθέσεων μετρητών άνω των 20.000 ευρώ.
Ενδιαφέρον έχουν και οι τραπεζικές κινήσεις του Νικολά Μπισμπίκου.
Σημειώνεται ότι ο αδερφός της αθλήτριας, είναι προπονητής τένις και οι πληροφορίες των στελεχών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αθήνας αναφέρουν ότι έχει διαφύγει σε χώρα της Λατινικής Αμερικής όπου κάνει … διακοπές εδώ και καιρό.
Αστυνομικοί που ασχολήθηκαν με την υπόθεση και έγιναν «σκιά» του, διαπίστωσαν ότι το καλοκαίρι «μοίρασε» τον χρόνο του στη Μύκονο και τη Σαντορίνη, ξοδεύοντας μεγάλα χρηματικά ποσά.
Σημειώνεται, επίσης, ότι η «Ζούγκλα» έφερε ήδη στο φως της δημοσιότητας τους αποκαλυπτικούς διαλόγους μελών της σπείρας που έκλεψαν εκατοντάδες ανυποψίαστους πολίτες παριστάνοντας, τους υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ, μέχρι και τους λογιστές.
Σχετικά με τον αδερφό της πρώην πρωταθλήτριας, αναφέρεται ότι από τον Ιανουάριο του 2023 έως και τον Οκτώβριο του 2025, πραγματοποίησε μεταξύ άλλων συνολικές πιστώσεις άνω των 140.000 ευρώ, μεταξύ των οποίων καταθέσεις μετρητών, άνω των εξήντα χιλιάδων.
Επίσης ο Νικολά Μπισμπίκης εμφάνισε δραστηριότητα και σε ανταλλακτήρια συναλλάγματος.
Συγκεκριμένα, στις 4/10/2025 προσκόμισε μετρητά ύψους άνω των 4.500 ευρώ, τα οποία και μετέτρεψε σε δολάρια Αμερικής (άνω των πέντε χιλιάδων), ενώ επισκέφθηκε στις 6/10/2025 το Περού, από όπου δεν έχει επιστρέψει ακόμη …
Τι βρήκαν οι Αστυνομικοί στο σπίτι της πρώην πρωταθλήτριας
Στο σπίτι της πρώην πρωταθλήτριας στη Ραφήνα, οι αστυνομικοί βρήκαν και κατάσχεσαν κινητά τηλέφωνα, χρηματικό ποσό και ένα κλειδί πασπαρτού για πόρτες.
Συγκεκριμένα βρήκαν:
1) Ένα κινητό τηλέφωνο, μάρκας APPLE, χρυσού χρώματος, με σπασμένη την πίσω πλευρά
2) Ένα κινητό τηλέφωνο, μάρκας APPLE, γκρι χρώματος,
3) Ένα κινητό τηλέφωνο, μάρκας APPLE, μαύρου χρώματος, σπασμένο σε διάφορα σημεία στην πίσω πλευρά
4) Ένα κινητό τηλέφωνο, μάρκας APPLE, μαύρου χρώματος, με σπασμένη την εμπρόσθια όψη
5) Ένα κινητό τηλέφωνο, μάρκας APPLE, ανθρακί χρώματος, με ενσωματωμένη κάρτα Nano SIM
7) Το χρηματικό ποσό των 8.950€
😎 Ένα κλειδί πασπαρτού για πόρτες, ασημί χρώματος, με αυτοκόλλητο με barcode.
Η 37χρονη είχε καταγγείλει κακομεταχείριση
Η Ναταλί Μπισμπίκου εντάχθηκε από πολύ νωρίς στον χώρο της ενόργανης, ξεχώρισε για το ταλέντο και τη σταθερότητά της και έφτασε να εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε δύο Ολυμπιακούς Αγώνες, στην Αθήνα το 2004, και στο Πεκίνο το 2008.
Στη διάρκεια της καριέρας της κατέκτησε μετάλλια και διακρίσεις σε ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διοργανώσεις, αποτελώντας για χρόνια σημείο αναφοράς για την ελληνική ενόργανη γυμναστική.
Στο παρελθόν είχε βρεθεί ξανά στην επικαιρότητα, όταν μαζί με άλλους αθλητές είχε καταγγείλει συστηματική κακομεταχείριση, σωματική βία και εξευτελιστικές μεθόδους στις προπονήσεις. Στις δηλώσεις της τότε είχε περιγράψει με λεπτομέρειες όσα, όπως υποστήριξε, βίωσαν οι αθλήτριες:
«Οι τιμωρίες ήταν για τα κιλά. Για λίγα παραπάνω γραμμάρια μάς έβαζαν να τρέχουμε έξω από το γυμναστήριο μέσα στο κρύο», είχε αναφέρει. Σε άλλο σημείο είχε τονίσει: «Έχω δει να τραβάνε αθλήτριες από τα μαλλιά. Έβλεπα μπλούζες να σκίζονται από τα χτυπήματα. Υπήρχε φόβος, και πολλές δεν μπορούσαν καν να μιλήσουν στους γονείς τους».
Είχε επίσης σημειώσει ότι ορισμένα παιδιά αναγκάζονταν να συνεχίζουν προπόνηση ακόμα και τραυματισμένα: «Υπήρχαν περιπτώσεις που δεν επιτρεπόταν ούτε να διαμαρτυρηθείς. Στην αρχή φοβήθηκα και εγώ, δεν ήθελα να ξαναπάω στο γυμναστήριο».
Δείτε τι είχε καταγγείλει:
Νέοι αποκαλυπτικοί διάλογοι
Σε ηχογραφημένες συνομιλίες που παρουσιάστηκαν στο Δελτίο Ειδήσεων του Star, οι κατηγορούμενοι περιγράφουν αναλυτικά τον τρόπο δράσης τους.
Ο φερόμενος αρχηγός καθοδηγούσε τις ενέργειες, δίνοντας εντολές για το πώς θα παρουσιαστούν οι συνεργοί ως αστυνομικοί ή υπάλληλοι εταιρειών ώστε να εισέλθουν σε σπίτια και να αρπάξουν χρήματα και κοσμήματα.
Οι συνεργοί τους, που αποκαλούνταν «μουλάρια», εκτελούσαν τις εντολές και συγκέντρωναν τη λεία, χρησιμοποιώντας πλαστά έγγραφα και ψεύτικους λογαριασμούς.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, μόνο τον Απρίλιο του 2025 η σπείρα φέρεται να απέσπασε πάνω από 14.500 ευρώ σε μία μόνο ημέρα, εξαπατώντας πολίτες σε Αριδαία, Θεσσαλονίκη και Χανιά.
Από το 2023, εκτιμάται ότι η δράση τους περιλαμβάνει πάνω από 5.000 απάτες με συνολικά κέρδη που ξεπερνούν τα 35 εκατομμύρια ευρώ. Στη δικογραφία περιλαμβάνονται πάνω από 100 άτομα.
Ο τηλεοπτικός σταθμός MEGA δημοσίευσε ένα διάλογο ανάμεσα στην 37χρονη αθλήτρια και τον αδελφό της:
Αθλήτρια: Πόσα λεφτά θες;
Αδελφός: Απλά άσε με να κάνω αυτό που θέλω αν γίνεται. 1,5 χιλιάρικο άμα έχεις.
Αθλήτρια: Τα άφησα στο σπίτι. Να πάω να τα πάρω;
Αδελφός: Είσαι μακριά;
Αθλήτρια: Όχι
Αδελφός: Αν μπορείς να τα βάλεις.
Επίσης, διέρρευσε και ένας διάλογος μεταξύ του αδελφού της αθλήτριας ενόργανης και της μητέρας του:
ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ : Έλα. Να σε ρωτήσω, άμα δώσω στη Σ…. μετρητά μπορεί να μου βάλει από’ σένα για να μην φαίνονται στην κάρτα μου ή όχι;
ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ: Αν της δώσεις εσύ μετρητά ή εγώ;
ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ: Εγώ. Για σένα.
ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ: Τι θες να πάρεις;
ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ : Όχι, πρέπει να τα βάλω στην κάρτα να έχω για να μην … απλά δεν μπορώ να τα βάλω εγώ, γιατί είναι μαύρα.
Οι φωτογραφίες ντοκουμέντα με τον Νικολά Μπισμπίκη να εξαπατά ηλικιωμένους
Η «Ζούγκλα» δημοσιεύει φωτογραφίες ντοκουμέντα από τη δράση του Νικολά Μπισμπίκη.
Στην πρώτη φωτογραφία, ο αδερφός της αθλήτριας, στις 26 Απριλίου, προσποιούμενος ότι είναι ο βοηθός του λογιστή της ηλικιωμένης που «στοχοποίησε», μπαίνει στην πολυκατοικία της παθούσας και παίρνει 200.000 ευρώ.
Το πρόσχημα για να την πείσει ήταν ότι θα έδινε τα χρήματα για να αποφύγει το πρόστιμο. Σημειώνεται ότι είχε προηγηθεί τηλεφωνική κλήση από άλλο μέλος της οργάνωσης, για να την πείσει ότι κινδυνεύει με … πρόστιμο.
Ο αδερφός της πρωταθλήτριας ενόργανης, την ώρα που εξαπατά ηλικιωμένη, από την οποία απέσπασε 200.000 ευρώ
Ο αδερφός της αθλήτριας «χτύπησε» ξανά τέσσερις ημέρες μετά, στις 29 Απριλίου. Προσποιούμενος και πάλι τον βοηθό λογιστή απέσπασε από άλλο θύμα 10.000 ευρώ.
Στη δεύτερη φωτογραφία, αποτυπώνεται και πάλι ο αδερφός της αθλήτριας επί τω έργω. Η φωτογραφία αποτυπώνει τη δράση του Νικολά Μπισμπίκη, ο οποίος παριστάνοντας και πάλι τον βοηθό λογιστή, βρίσκεται δίπλα σε έναν ηλικιωμένο και του αποσπά 8.500 ευρώ, ενώ προσποιείται ότι μιλά στο τηλέφωνο.
Το θράσος των μελών της σπείρας δεν είχε όριο, καθώς δεν δίσταζαν να μπουν ακόμα και στους εσωτερικούς χώρους των κατοικιών των θυμάτων τους.

Κυνηγούν, μέσω της διαιτησίας, την Κηφισιά επειδή πούλησε στο «τριφύλλι» τους Τετέι και Παντελίδη

 Κατηγορώ του Γιάννη Αλαφούζου κατά Μαρινάκη και διαιτησίας



Με αφοπλιστική ειλικρίνεια κατήγγειλε την κατάντια του ελληνικού ποδοσφαίρου – Κατηγόρησε τον πρόεδρο του Ολυμπιακού ότι του “έκλεψε” το πρωτάθλημα – «Εμείς δεν ανατινάζουμε φούρνους» ανέφερε με νόημα – Χαρακτήρισε ως τα μεγαλύτερά του λάθη την οικονομική διαχείριση και την απομάκρυνση του Γιοβάνοβιτς – Τόνισε ότι κυνηγούν, μέσω της διαιτησίας, την Κηφισιά επειδή πούλησε στο «τριφύλλι» τους Τετέι και Παντελίδη
Την αυτοκριτική του για το γεγονός ότι δεν έχει καταφέρει (ακόμη) να οδηγήσει τον Παναθηναϊκό στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, το οποίο αγνοεί το «τριφύλλι» τα τελευταία 15 χρόνια, έκανε ο Γιάννης Αλαφούζος στη μεγάλη συνέντευξη, που παραχώρησε το βράδυ της Κυριακής, ενώπιων έξι δημοσιογράφων από μεγάλα αθλητικά Μέσα.
Ο ισχυρός άνδρας των «πρασίνων», έχοντας αποφασίσει να αλλάξει στάση και να είναι από εδώ και στο εξής πιο ενεργός επικοινωνιακά, με αφοπλιστική ειλικρίνεια, μίλησε για 2,5 ώρες για την αποτυχία του να κάνει την ομάδα του κυρίαρχη στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
«Είναι αποτυχία το ότι δεν έχουμε κατακτήσει μέχρι τώρα το πρωτάθλημα» παραδέχτηκε, υπογραμμίζοντας πάντως ότι στην προσπάθειά του να οδηγήσει τον Παναθηναϊκό στην κατάκτηση του τίτλου στη Super League, συνάντησε και αρκετά εμπόδια ή για να ακριβολογούμε «τρικλοποδιές».
Πιο συγκεκριμένα κατήγγειλε ότι στο παρελθόν «εκλάπη» από την ομάδα του το πρωτάθλημα.
Χαρακτηριστικά τόνισε ότι ο Ολυμπιακός «έκλεψε» το πρωτάθλημα από την ομάδα του, μέσω της διαιτησίας, κατηγορώντας έτσι τον Βαγγέλη Μαρινάκη ότι δεν έπαιζε επί ίσοις όροις το παιχνίδι.
Μεταξύ άλλων αποκάλυψε τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε στο παρελθόν λόγω του Παναθηναϊκού, επισημαίνοντας ότι «υποθήκευσα το σπίτι μου για να αντιμετωπίσω τα χρέη που ανέλαβα».
O διοικητικός ηγέτης του Παναθηναϊκού αναφέρθηκε στον Ιβάν Γιοβάνοβιτς, ξεκαθαρίζοντας ότι ήταν προσωπική του επιλογή να αποδεσμευτεί, προσθέτοντας ότι αυτή η απόφασή του ήταν λανθασμένη, καθώς είναι – όπως τόνισε- πολύ καλός προπονητής.
Μίλησε για το επονομαζόμενο «τράβηγμα της πρίζας», για την περίπτωση του Βέμερ, το παρασκήνιο της πρόσληψης του Φατιχ Τερίμ και άλλα πολλά ζητήματα, όπως το χαμένο πρωτάθλημα επί Covid, στο οποίο, όπως υπογράμμισε ο Ολυμπιακός δεν τήρησε το fair play.
Αναφέρθηκε στην πρόσληψη των Μπαλντίνι και Μπενίτεθ, ενώ φυσικά έκανε ειδική μνεία στο κομμάτι του νέου γηπέδου, ευχόμενος να είναι το «τριφύλλι» η κορυφαία ομάδα στην Ελλάδα μέχρι το 2027 που θα μπει στο νέο της «σπίτι».
Η συνέντευξη του Γιάννη Αλαφούζου:
Για την αποψινή συνέντευξη και το αν ο κόσμος του Παναθηναϊκού πρέπει να πιστέψει σε αυτό το πλάνο (Παντελής Βλαχόπουλος, Sport 24): «Πάντοτε ο μοναδικός μου στόχος ήταν ο Παναθηναϊκός να κερδίσει το πρωτάθλημα. Για πολλούς λόγους αυτό δεν κατέστη δυνατόν. Είχα την ευτυχή συγκυρία να γνωρίσω τον κύριο Μπαλντίνι, έναν πολύ υψηλού επιπέδου σύμβουλο, που με βοήθησε να γνωρίσω τον κύριο Μπενίτεθ, τον κύριο Κορόνα και φυσικά τον κύριο Κοτσόλη. Μέχρι στιγμής άκουγα τις συμβουλές των προπονητών και των τεχνικών διευθυντών, και αυτό θα συνεχίσω να κάνω. Ελπίζω αυτή τη φορά να είμαστε πιο τυχεροί και αποτελεσματικοί».
Για το ποια θα ήταν η σκέψη του αν ήταν ένας απλός φίλαθλος του Παναθηναϊκού, o οποίος έχει να δει 15 χρόνια πρωτάθλημα (Σήφης Βοτζάκης, ΕΡΑ ΣΠΟΡ): «Θα είχα επιφυλάξεις και ελπίδες. Φίλαθλος είμαι κι εγώ. Όπως θυμάστε, όταν αναμίχθηκα με τον Παναθηναϊκό λόγω έλλειψης άλλου προσώπου, ήθελα να διοικηθεί ο Παναθηναϊκός από τους οπαδούς του. Αυτό για πολλούς λόγους απέτυχε παταγωδώς. Ο Παναθηναϊκός έχει 2 εκατομμύρια οπαδούς στην Ελλάδα, από τους οποίους οι 500 χιλιάδες είναι μπετόν και από τους οποίους οι 100 χιλιάδες ξοδεύουν 500 ευρώ. Αυτό το εγχείρημα απέτυχε, ανέλαβα εγώ και έτσι έχουμε προχωρήσει από τότε. Δεν ήταν η πρόθεσή μου να αγοράσω τον Παναθηναϊκό, είχε πολλά χρέη η ομάδα με ένα ακριβό ρόστερ που δεν συμβάδιζε με τα χρέη που είχε τότε».
Για την ενεργοποίησή του, για το αν θεωρεί ότι φτιάχνει ένα καλό ποδοσφαιρικό σχήμα, αλλά και για την απόλυση του Γιοβάνοβιτς (Δημήτρης Κωνσταντινίδης, Gazzetta):«Εγώ ζήτησα από τον κύριο Γιοβάνοβιτς να αποχωρήσει, δεν είχα καμία εισήγηση για κάτι τέτοιο. Όλες οι εισηγήσεις ήταν να μείνει, εγώ είχα ανησυχία ότι δεν θα κερδίζαμε το πρωτάθλημα. Το πρωτάθλημα είναι αυτοσκοπός του Παναθηναϊκού και άλλαξα τον προπονητή. Θα παίρναμε τον Πάολο Σόουζα, όμως είχε επιφυλάξεις με κάποιους παίκτες, τον Αράο και κάνα δυο ακόμα. Τυχαία μιλώντας με τον Ατζούν, μου είπε για τον Τερίμ, ότι είναι λίγο περίεργος αλλά για δύο χρόνια θα είναι μια χαρά. Δυστυχώς μετά από λίγους μήνες ξέφυγε το πράγμα. Αν θα έπαιρνα ξανά την ίδια απόφαση, όχι, αλλά είναι αυτοσκοπός το πρωτάθλημα και πήρα μία απόφαση που θεωρούσα ότι θα μας βοηθούσε να το κατακτήσουμε».
Για το αν σκοπεύει να κάνει κάτι έτσι ώστε να έρθει σε καλύτερη επικοινωνία με τον κόσμο (Βασίλης Παπαθεοδώρου, SDNA): «Βασικό στοιχείο για να κερδίσεις το πρωτάθλημα είναι να είναι ενωμένοι οι οπαδοί. Χθες είχα συνάντηση με τη Θύρα 13, που ήταν εποικοδομητική. Αν εκτιμάτε ότι άργησα να το κάνω, ίσως να έχετε δίκιο, έπρεπε να το είχα κάνει νωρίτερα».
Για τον πρώην τεχνικό διευθυντή του Παναθηναϊκού, Γιάννη Παπαδημητρίου (Βάιος Τσούτσικας, bwinΣΠΟΡ FM 94,6): «Υπήρχε μία έντονη αντιπάθεια στο πρόσωπό του, όμως είναι άδικο αυτό που λέγεται. Οι περισσότερες μεταγραφές του πέτυχαν. Έκανα λάθη προσωπικά».
Για το πώς χάθηκε το πρωτάθλημα της περιόδου 2022-23 (Μιχάλης Τσόχος, Athletiko): «Φτάσαμε στο σημείο να χρειάζεται να κερδίζουμε τον Ολυμπιακό για να πάρουμε το πρωτάθλημα. Ο Ολυμπιακός δεν πιστεύει στο fair play, δεν υπάρχει αμφιβολία. Μας έδωσαν μόνο μία μέρα παράταση. Υπήρχε κανονισμός ότι η Super League ήταν υποχρεωμένη να δώσει περισσότερες ημέρες, είχα πει στον κύριο Γιοβάνοβιτς ότι θα προσπαθούσαμε να προσκομίσουμε πιστοποιητικά ότι έχουμε Covid και να πάρουμε κι άλλη μέρα. Πήρα τηλέφωνο τον κύριο Γιοβάνοβιτς, αλλά μου είπε ότι τα παιδιά είναι έτοιμα να παίξουν και δεν θέλουμε να πάει το ματς Τετάρτη. Παρακάλεσα τον κύριο Μπουτσικάρη και του είπα να μιλήσει στον κύριο Γιοβάνοβιτς και να του πει ότι θα είχε και ποινική ευθύνη αν κάποιος παίκτης αρρώσταινε, όμως δεν άλλαζε γνώμη. Υπήρξαν κακές διαιτησίες, αν δεν είχαν υπάρξει ενδεχομένως να είχαμε κερδίσει το πρωτάθλημα. Και κλάπηκε και χάθηκε εκείνο το πρωτάθλημα».
Για το αν η απόφαση να απολύσει τον Γιοβάνοβιτς ήταν όσα συνέβησαν στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, αλλά και για το γεγονός πως βάσει αριθμών ο Γιοβάνοβιτς ήταν ο κορυφαίος προπονητής στην εποχή του κ. Αλαφούζου (Παντελής Βλαχόπουλος, Sport 24): «Δεν μου αρέσει ο όρος απόλυση. Αποχώρηση. Επίσης οι προπονητές έχουν τεράστιες αποζημιώσεις και πληρώθηκε. Είναι ένας εξαιρετικός προπονητής. Ο κ. Γιοβάνοβιτς μού είχε πει πως μετά από 3-4 χρόνια ένας προπονητής δεν μπορεί να εμπνεύσει και πρέπει να φεύγει. Την κάτω βόλτα την πήραμε σαν ομάδα από τη στιγμή που είχαμε 10 βαθμούς διαφορά. Πήγαμε στην Κύπρο, και ενώ άλλες ομάδες πήγαν στην Ολλανδία, εμείς κάναμε διακοπές. Από τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο και μετά οι αριθμοί έπεσαν. Σέβομαι, εκτιμώ και έχω κάποια επαφή ακόμα με τον κ. Γιοβάνοβιτς. Το δεύτερο είναι ότι όταν ξεκίνησε το επόμενο πρωτάθλημα χάσαμε όλα τα ντέρμπι. Ήταν σαφές πως είχε χαθεί η μαγεία και η δύναμη της ομάδας. Πήρα το ρίσκο επειδή ήθελα να κερδίσουμε το πρωτάθλημα. Αλλά δυστυχώς δεν ήταν οι κατάλληλες επιλογές αυτές που έκανα. Εγώ τον πήρα τον Τερίμ, κανείς δεν είχε ανάμιξη. Αν ήξερα τα αποτελέσματα δεν θα είχα ζητήσει από τον κ. Γιοβάνοβιτς να αποχωρήσει».
Για τις μεταγραφικές κινήσεις που έγιναν εκείνη την περίοδο (Βασίλης Παπαθεοδώρου, SDNA): «Τις επιλογές τις έκανε ο Γιοβάνοβιτς. Τον Μαντσίνι τον πήρα εγώ και μάλιστα κάπως κρυφά, δικτατορικά και τον επέβαλα στην ομάδα. Στο θέμα των παικτών ο Γιοβάνοβιτς ήταν επιφυλακτικός και δεν ήθελε να ξοδέψει χρήματα. Όλες οι αποφάσεις θα έχουν τουλάχιστον την έγκριση του κ. Μπενίτεθ. Δεν υπήρχε ο Μπενίτεθ όταν αποκτήθηκε ο Τεττέη».
Για τον χρονικό ορίζοντα που έχει τεθεί, ώστε να έρθουν οι επιτυχίες (Δημήτρης Κωνσταντινίδης, Gazzetta): «Κάθε ομάδα χρειάζεται χρόνο. Δεν μπορώ να πω πόσο. Τον Ιανουάριο θα ενισχύσουμε την ομάδα εκεί που θα εισηγηθεί ο προπονητής και ο τεχνικός διευθυντής. Νομίζω ότι απ’ ότι μου είπε ο κ. Μπενίτεθ ένα απο τα θέματα είναι πως οι παίκτες έχουν γυμναστεί πολύ, αλλά με λάθος τρόπο. Ο κ. Μπενίτεθ έχει έναν καταπληκτικό γυμναστή, ασχολούμαι με θέματα υγείας, με έχει εντυπωσιάσει. Η προπόνηση που έγινε το καλοκαίρι είχε πολλή δύναμη, αλλά όχι ταχύτητα και ανοίγματα. Τον Μάιο του 2027 ολοκληρώνεται το νέο μας γήπεδο, λίγα χιλιόμετρα μακριά από την Ακρόπολη. Μέχρι τότε πρέπει ο Παναθηναϊκός να είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Στον αθλητισμό όμως ποτέ δεν είσαι μόνος».
Για το πόσο μεγάλη επένδυση θέλει να κάνει, με βάση την ύπαρξη ενός ονόματος όπως ο Ράφα Μπενίτεθ (Σήφης Βοτζάκης, ΕΡΑ ΣΠΟΡ): «Το πρώτο πράγμα που μου είπε ο κύριος Μπαλντίνι είναι ότι κάναμε ένα λάθος. Μου είπε πως πρέπει έχουμε έναν κορμό με Έλληνες παίκτες, αν πάρεις ξένους συνήθως αυτοί έρχονται για τα χρήματα και είναι πολύ δύσκολο να τους πουλήσεις μετά. Έχουμε κάνει λάθη στο παρελθόν, έχουμε πληρώσει πολλά χρήματα και δεν έχουμε πάρει αποτελέσματα. Η στρατηγική μας είναι ελληνικός κορμός με ορισμένες εξαιρετικές μεταγραφές ξένων. Υπάρχουν δύο φάσεις. Όταν ξεκίνησα στον Παναθηναϊκό, πρόθεσή μου ήταν να οργανώσω την Παναθηναϊκή Συμμαχία, όχι να διοικήσω. Τότε πρόεδρος ήταν ο κ. Γόντικας. Ο ΠΑΟ είχε πολλά χρέη. Η ευθύνη στο ποδόσφαιρο είναι κάτι προσωπικό. Ο κ. Γόντικας είχε ευθύνη. Δεν άντεξε στην πίεση, είχε οικογένεια και δεν μπορούσε να καταστραφεί οικονομικά. Δεν είχα την οικονομική δυνατότητα ούτε την πρόθεση να αγοράσω τον Παναθηναϊκό. Πούλησα 2-3 ραδιόφωνα, υποθήκευσα το σπίτι μου. Μας έκλεψαν το πρωτάθλημα βαριά, ο Ολυμπιακός, το ξέρουν όλοι, η διαιτησία ήταν εγκληματική. Η περίοδος η πρώτη ήταν καταστροφική. Σιγά σιγά είχα τη δυνατότητα να ξεπληρώσω τα χρέη. Άλλαξε ο φορολογικός νόμος ξαφνικά. Οπότε αυξήθηκαν και τα χρέη. Αφού αντιμετωπίσαμε και τα χρέη αρχίσαμε να ξαναχτίζουμε τον Παναθηναϊκό. Δεν είχαμε επιτυχίες. Ο κ. Γιοβάνοβιτς ήταν η μεγαλύτερή μας επιτυχία. Ήμουν όμως πεπεισμένος πως δεν θα κερδίζαμε το πρωτάθλημα με εκείνον».
Για το αν έχει ημερομηνία λήξης η επένδυσή του στον Παναθηναϊκό (Δημήτρης Κωνσταντινίδης, Gazzetta): «Κανείς επιχειρηματίας δεν μπορεί να το ξέρει. Υπάρχει μια τεράστια αλλαγή, έρχεται το γήπεδο. Έχει σκεφτεί κανείς πόσα έσοδα πήρε ο Ολυμπιακός από το 2004 που του έφτιαξαν το γήπεδο; Ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει έναν πολύπλευρο ανταγωνισμό . Δεν ήταν μόνο η διαιτησία, ήταν και η ευνοϊκή μεταχείριση. Ο Ολυμπιακός είχε τεράστια έσοδα. Αντιμετωπίζαμε έναν πάμπλουτο Ολυμπιακό με καινούριο γήπεδο και τον φέραμε πολλές φορές σε δύσκολη θέση. Στόχος μου είναι να γίνει βιώσιμος ο Παναθηναϊκός. Κάποια στιγμή είτε δεν θα υπάρχω είτε δεν θα μπορώ».
Για το «τράβηγμα της πρίζας» τη σεζόν 2017/18 και την κόντρα με την κυβέρνηση Τσίπρα (Μιχάλης Τσόχος, Athletiko): «Τον Αύγουστο του 2016 η κυβέρνηση Τσίπρα μου πάγωσε όλους τους λογαριασμούς. Δεν είναι θεωρητική η ζημιά. Αν και νομίζω ότι θα μπορούσαμε να έχουμε γλιτώσει μέρος της καταστροφής, το πάθαμε και λόγω της αρχικής διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ που με την πάροδο του χρόνου μπόρεσε και αντιμετώπισε με επιτυχία την κατάσταση. Τον Sport-FM όταν τον πήρα χρωστούσε χρήματα και κάναμε χρόνια να ξεχρεώσουμε. Στον ΠΑΟ ποτέ δεν τραβήχτηκε η πρίζα. Ήλπιζα να βρεθεί κάποιος άλλος. Ήλπιζα ότι κάποιος θα εμφανιζόταν αν έλεγα “φεύγω”. Όλες μου οι επιχειρήσεις είχαν ζημιές. Στον Παναθηναϊκό όλοι πληρώνονταν. Υπήρχαν κάποιες καθυστερήσεις. Οι παίκτες ήξεραν ότι αν έκαναν καταγγελίες θα έπαιρναν αμέσως τα χρήματά τους. Η πρίζα δεν τραβήχτηκε ποτέ. Προσπάθεια έγινε να βρεθεί ένας άλλος. Είχα πάει στον κ. Γιαννακόπουλο. Είχε το μπάσκετ, δεν μπορούσε τότε. Έχουμε άριστη σχέση και τον ευχαριστώ πολύ για όσα έχει κάνει στο μπάσκετ. Έκανα έκκληση και δεν ήρθε κανένας. Αυτά τα παραμύθια που γράφονται, διαδίδουν ψευδείς ειδήσεις. Ούτε 10 ούτε 5 εκατομμύρια δεν μου έχει προτείνει κανείς».
Για το αν ο Παναθηναϊκός μπορεί να κερδίσει το πρωτάθλημα χωρίς να είναι δυνατός στο παρασκήνιο (Βασίλης Παπαθεοδώρου, SDNA): «Κατ’αρχήν η κατάσταση σήμερα στη διαιτησία, που είναι ο τρόπος με τον οποίο κάποιες ομάδες, όχι μόνο ο Ολυμπιακός, είχαν ή έχουν πλεονέκτημα απέναντι στον Παναθηναϊκό, έχει βελτιωθεί πάρα πολύ σήμερα. Έχουμε παίξει μεγάλο ρόλο, δεν ανατινάζουμε φούρνους, δεν απειλούμε, ούτε σπάμε αυτοκίνητα, κινούμαστε στα πλαίσια του νόμου. Με το VAR και το ημιαυτόματο οφσάιντ έχουν βελτιωθεί τα πράγματα. Υπάρχουν κάποιες παραφωνίες ακόμα. Κάποια στιγμή ανακαλύψαμε ότι υπήρχαν περισσότερα λεφτά που μπορούσε να δώσει το κράτος στις ομάδες από το στοίχημα, ήταν πρωτοβουλία του Παναθηναϊκού. Κάποιες ομάδες θεώρησαν ότι αυτό το ποσό θα έπρεπε να μοιραστεί βάσει εμπορικότητας. Εγώ επέμεινα να πάρουν όλες οι ομάδες δύο εκατομμύρια, είναι τεράστια βοήθεια στις μικρές ομάδες που τις έχει βοηθήσει να μην είναι τόσο εξαρτημένες όπως στο παρελθόν. Μία μικρή ομάδα δεν μπορεί να επιβιώσει αν δεν βρει έναν συμπαραστάτη ισχυρό να τη βοηθάει ποικιλοτρόπως. Υπάρχουν κάποιες ομάδες που στοιχηματίζουν, 2-3 ομάδες, δεν γίνεται αυτό να συνεχιστεί. Θα πάρουμε πρωτοβουλίες και νομικές για να ενισχύσουμε αυτή την προσπάθεια να πέσει φως στα στημένα παιχνίδια που δυστυχώς υπάρχουν και στην πρώτη κατηγορία».
Για την περίπτωση του Βέμερ (Βάιος Τσούτσικας, bwinΣΠΟΡ FM 94,6): «Ήταν η αιχμή του δόρατος. Πληρώναμε φόρους, δεν ζητήσαμε να μην πληρώσουμε, θέλαμε διακανονισμό. Το καταλαβαίνει ο καθένας. Δυστυχώς δεν μας έδωσαν τη δυνατότητα. Δεν ήταν ότι δεν έβαζα λεφτά. Τα πάντα έχουν πληρωθεί. Δυστυχώς δεν μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε το σύνολο των εξόδων, το οποίο δεν θυμάμαι τώρα».
Για τα όσα είπε νωρίτερα περί «κλοπής» πρωταθλήματος (Παντελής Βλαχόπουλος, Sport 24): «Μεταφορικά το είπα. Για τις κακές διαιτησίες και τα στοχευμένα λάθη. Κυρίως από τον Ολυμπιακό, μετά είχαμε μία φάση ΠΑΟΚ και μετά στην ΑΕΚ. Τα ξέρετε όλοι και μην κάνετε πως δεν τα ξέρετε. Υπήρξαν αποδείξεις, αλλά η ελληνική δικαιοσύνη δεν έχει τιμωρήσει κανέναν. Όλα αυτά που πήγαν στα αθλητικά δικαστήρια και δεν τιμωρήθηκε κανείς, ήταν όλα ψέματα; Έτσι πιστεύετε; Η FIFA και η UEFA για αθλητικές παραβάσεις ζητάνε ενδείξεις και όχι αποδείξεις ενοχής. Όταν υποβιβάστηκε η Γιουβέντους στην Ιταλία, αθωώθηκαν όλοι, η ομάδα όμως τιμωρήθηκε. Τελείως διαφορετικό να καταδικάσω κάποιον ενώ πρέπει να αποδειχθούν τα πάντα και τελείως να αποδείξω ότι κάποιος κάνει κακοτοπιές».
Για τις ομάδες που εμπλέκονται με το στοίχημα: «Δεν θα ήθελα να τις κατονομάσω. Τις ξέρετε. Θα προτιμούσα να μη σας πω τι θα κάνουμε σε νομικό επίπεδο».
Για τους λογαριασμούς που πάγωσαν και το γεγονός πως δεν τραβήχθηκε η πρίζα (Βασίλης Παπαθεοδώρου, SDNA): «Κρίθηκε τότε πως η ποινή αυτή ήταν υπερβολική και άλλαξε και γι’ αυτό κράτησε μόλις έναν χρόνο ο κανονισμός. Μας έλειπαν εκατομμύρια. Η οικονομική μου κατάσταση δεν ήταν εύρωστη τότε. Θα έπρεπε ίσως να έχω κάνει οικονομίες, ναι. Έκανα λάθος. Ο Παναθηναϊκός τότε δεν είχε τα έσοδα που έπρεπε. Το τράβηγμα της πρίζας ήταν προσπάθεια να βρεθεί άλλος επενδυτής. Συνέχισα να πληρώνω και ποτέ δεν άφησα τον κόσμο απλήρωτο. Γι’ αυτό έγινε η καταστροφή τότε».
Για το αν υπάρχει κάποιος ενδιαφερόμενος επενδυτής (Σήφης Βοτζάκης, ΕΡΑ ΣΠΟΡ): «Υπάρχει μόνο ένας επιχειρηματίας που μας έδωσε κάποτε 1 εκατ. ευρώ και συμβάλλει κάθε χρόνο με χορηγίες εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ και αυτός είναι ο μοναδικός που έχει κάνει κάτι».
Για τις μεγάλες επενδύσεις που έγιναν πριν τα όσα συνέβησαν το 2017 (Μιχάλης Τσόχος, Athletiko): «Εγώ έχω την ευθύνη για όσα έγιναν το 2017. Για να κερδίσεις το πρωτάθλημα και να έχεις έσοδα πρέπει να έχεις μια καλή ομάδα. Ο Στραματσιόνι ήταν σαφώς λανθασμένη επιλογή. Θέλαμε να κερδίσουμε το πρωτάθλημα για να πάμε στο Champions League και να μεγαλώσουμε τα έσοδά μας. Προσπαθήσαμε και πήραμε ρίσκα. Δεν γίνεται τίποτα χωρίς ρίσκα στην ζωή. Μέχρι τώρα στον Παναθηναϊκό δεν έχουμε καταφέρει να κερδίσουμε το πρωτάθλημα κι αυτό είναι αποτυχία».
Για το αν θα σκεφτόταν να πουλήσει τώρα (Δημήτρης Κωνσταντινίδης, Gazzetta): «Δεν έχουν εκπληρωθεί ακόμα οι στόχοι μου. Έχω αποκτήσεις σημαντικές γνώσεις και εμπειρίες, που ένας καινούργιος επενδυτής δεν θα τις έχει. Οπότε θα ήταν πρόβλημα. Αν ερχόταν ένας επενδυτής να πάρει τον Παναθηναϊκό και να τον τρέξει με επιθυμία, θα τον έδινα».
Για τα χρήματα που έχει βάλει και την αντιστρόφως ανάλογη δημοφιλία (Μιχάλης Τσόχος, Athletiko): «Δεν πετάχτηκαν από το παράθυρο τα χρήματα. Ο Παναθηναϊκός δεν έπεσε κατηγορία. Τα χρέη ήταν μεγάλα όπως και τα έξοδα. Έγινα πρόεδρος γιατί κανένας δεν ήθελε να γίνει λόγω των χρεών που υπήρχαν. Όλα τα λεφτά δόθηκαν για να αντιμετωπιστούν τα χρέη και τις λάθος επιλογές. Ήταν μία ακριβή ομάδα που προσπαθούσε να ανταγωνιστεί για το πρωτάθλημα χωρίς να έχει τα έσοδα».
Για τον στόχο του Γιάννη Αλαφούζου (Βασίλης Παπαθεοδώρου, SDNA): «Πρωτάθλημα, βιωσιμότητα, καινούργιο γήπεδο και προπονητικό κέντρο. Έχουμε το καλύτερο προπονητικό κέντρο στην Ελλάδα με τα περισσότερα γήπεδα. Έχουμε καταπληκτικές ακαδημίες και τις έχουμε ενισχύσει σε στελέχωση. Αυτές είναι μέρος της βιωσιμότητας. Πέρασαν κι εκείνες τα πάνδεινα τα δύσκολα χρόνια και χρειαζόταν χρόνος για να αποκατασταθούν τα προβλήματα. Το καλοκαίρι δαπανήθηκαν πολλά χρήματα. Ασχέτως αν δεν υπήρξαν αποτελέσματα. Είχαμε μεγάλο δίλημμα για το αν πρέπει να αλλάξουμε τον Ρούι Βιτόρια. Δεν το κάναμε γιατί δεν είχε κάνει προετοιμασία, αλλά κι επειδή είχαμε ως στόχο την Ευρώπη. Ως ένα βαθμό πετύχαμε στην Ευρώπη, αλλά μετά δεν πήγαμε καλά και τον αλλάξαμε. Όσον αφορά τις επιλογές των προπονητών, ο Βιτόρια είχε τα προσόντα και το βιογραφικό. Είχε σοβαρή παρουσία στον χώρο. Δεν ήταν ατυχής επιλογή, όπως ήταν ο Αλόνσο. Θέλαμε έναν προπονητή ανερχόμενο που δεν έχει φτάσει ακόμα σε υψηλό επίπεδο».
Για την εμπλοκή του στις εκλογές του Ερασιτέχνη και το μέλλον (Βάιος Τσούτσικας, bwinΣΠΟΡ FM 94,6): «Σε πολύ μεγάλο βαθμό συνδέεται το μέλλον μας. Σχεδιάζουμε κάποια πράγματα μαζί. Κάνουμε πολλά πράγματα και θα κάνουμε κι άλλα. Τα νεύρα έχουν περάσει».
Για τον πρόεδρο του Λεβαδειακού, Γιάννη Κομπότη (Παντελής Βλαχόπουλος, Sport 24): «Ακολουθώ μια συμβουλή της Μάργκαρετ Θάτσερ. Δεν διαβάζω αρνητικές ειδήσεις. Ρόλο στην ΠΑΕ δεν είχε. Είναι φίλος. Μας φέρθηκε με σεβασμό. Έχει γνώσεις, έχει εμπειρία. Είναι ποδοσφαιρικός μου φίλος, μιλάμε, ανταλλάσσουμε ιδέες. Ίσως είναι ο πιο έμπειρος πρόεδρος ΠΑΕ στο ελληνικό πρωτάθλημα σήμερα, ο κ. Κομπότης. Εμάς μας χτυπάνε πολύ εύκολα. Λένε πράγματα άλλα αληθινά και άλλα μη αληθινά. Δεν μας αντιμετωπίζετε οι δημοσιογράφοι πάντα με συμπάθεια».
Για το ιδιοκτησιακό καθεστώς στις εγκαταστάσεις στο Κορωπί (Βασίλης Παπαθεοδώρου, SDNA): Μέχρι τώρα είναι έξι γήπεδα. Οι εγκαταστάσεις είναι του Παναθηναϊκού. Για κάποιους νομικούς λόγους δεν έχουν περάσει όλα στον Παναθηναϊκό. Δεν υπάρχει κάποια διαφορετική πρόθεση. Συνέχεια αγοράζουμε γη, θα κάνουμε κι άλλα γήπεδα. Έχουμε μια ωραία σκέψη με τον Ερασιτέχνη που δεν θέλω να αποκαλύψω».
Για τον Βοτανικό (Βάιος Τσούτσικας, bwinΣΠΟΡ FM 94,6): «Πάντοτε πρέπει κανείς να διαπραγματεύεται. Δεν μπορεί να πεις ζήτω ο Βοτανικός όταν είναι σε φάση συζητήσεων για να πάρεις ότι καλύτερο μπορείς. Υπήρχε μεγάλη αγάπη στην Λεωφόρο. Είχαμε κάνει μια προσπάθεια, είχε αλλάξει και ο νόμος για να επεκταθεί το γήπεδο πάνω από τα πεζοδρόμια, αλλά η χωρητικότητα πήγαινε μόνο μέχρι 21.000. Όταν εμφανίστηκε ο Βοτανικός, ευχαριστώ την κυβέρνηση και τους δύο δημάρχους, τότε προσπαθήσαμε να διαπραγματευτούμε τους καλύτερους δυνατούς όρους. Δεν θα το λένε Βοτανικό, αλλά δεν μπορώ να πω κάτι ακόμα».
Για τις ακαδημίες του Παναθηναϊκού (Μιχάλης Τσόχος, Athletiko): «Είχαμε πολλές δυσκολίες να αντιμετωπίσουμε. Όταν δίνεις μάχη επιβίωσης, δεν μπορείς να κάνεις ότι κάνεις όταν τα έχεις λύσει αυτά. Για να αντιμετωπίσεις 180 εκατ. χρέη θέλει χρόνο. Έχω αναλάβει τις ευθύνες μου. Δεν ήταν ούτε από έλλειψη προσπάθειες, ούτε από έλλειψη επιθυμίας».
Για το DNA των φιλάθλων του Παναθηναϊκού σχετικά με την αλλαγή τοποθεσίας του γηπέδου (Παντελής Βλαχόπουλος, Sport 24): «Το γήπεδο είναι στο κέντρο της Αθήνας. Είναι σημείο με φοβερή ιστορία. Έχουν βρεθεί και αρχαία τα οποία θα μείνουν εκεί. Είχε υποβαθμιστεί η περιοχή και τώρα γίνεται μία Διπλή Ανάπλαση κι αυτή θα αναβαθμιστεί. Ελπίζω πως η Λεωφόρος να μην κατεδαφιστεί. Γίνεται η σχετική προσπάθεια. Θα ήθελα να μείνει ως ένα γήπεδο που θα παίζουν παιδιά και να γίνει ο «τάφος του Ινδού» μουσείο. Να μείνει η Θύρα 13 εκεί που είναι ιστορικά. Ακόμα και την ιδιοκτησία της γης την αμφισβητούσε ο Δήμος. Είχε την χρήση και γι’ αυτό έγινε η τράμπα. Θα ήθελα να μείνει ολόκληρη η Λεωφόρος, θα προσπαθήσουμε γι’ αυτό και να συνεχίσει η περιοχή αυτή να θυμίζει Παναθηναϊκό».
Για το πρόβλημα αξιολόγησης στην ακαδημία (Μιχάλης Τσόχος, Athletiko): «Για τον Λάζαρο Λάμπρου προσπάθησα εγώ ο ίδιος να τον κρατήσουμε. Πολλά παιδιά επηρεάζονται από τους μάνατζερς. Τον οδήγησαν να πάει στην Ιταλία και τώρα παίζει στον Βόλο. Δεν ξέρω γιατί έφυγε ο Παντελίδης. Είχα κάνει λάθος με την στελέχωση της ακαδημίας. Είχαμε απώλειες και άλλα φαινόμενα στην ακαδημία».
Για το αν τον κρατάει το γήπεδο στην ομάδα (Δημήτρης Κωνσταντινίδης, Gazzetta): «Να αποχωρήσω και να αφήσω έτσι τον Παναθηναϊκό; Άμα δεν άντεχα σημαίνει πως δεν θα μπορούσα. Δεν έχω την πρόθεση να εγκαταλείψω τον Παναθηναϊκό. Όταν ξεκίνησα ο Βγενόπουλος και κάποιος ακόμα ιδιοκτήτης, μου είπαν ότι θα πρέπει να έχω ένα αλεξίπτωτο για όταν δεν θα πετύχει η προσπάθεια που κάνεις. Με τον Βγενόπουλο μιλούσαμε. Μου έλεγε να αφήσω την ομάδα για να ξεχρεώσει. Δεν μου πήγαινε η καρδιά. Δεν θα το έκανα ποτέ».
Για τα έσοδα από το γήπεδο: «Νομίζω θα είναι τα έσοδα του γηπέδου 5-6 φορές περισσότερα από σήμερα».
Για τις διοικήσεις των θεσμικών οργάνων και την προσπάθεια που είχε γίνει να αλλάξει το ποδόσφαιρο (Βάιος Τσούτσικας, bwinΣΠΟΡ FM 94,6): «Έχει υπάρξει μία μεγάλη αλλαγή. Μέχρι πριν μερικά χρόνια υπήρχε παντοκρατορία του Ολυμπιακού. Τώρα υπάρχουν κι άλλες ομάδες που διεκδικούν με άλλες ομάδες. Είναι διαφορετικό να είναι μία ομάδα και διαφορετικό να διεκδικούν κι άλλοι. Νομίζω πως η σημερινή ΕΠΟ είναι καλύτερη από τις προηγούμενες. Δεν θεωρώ πως κανείς δεν παραδέχεται πως η διαιτησία αυτή τη στιγμή είναι καλύτερη. Υπάρχει πρόβλημα με τις ΕΠΣ. Ανορθόδοξος ο τρόπος που διοικείται η ΕΠΟ. Άλλες ΕΠΣ είναι οργανωμένες κι άλλες επηρεάζονται εύκολα. Παρ’ όλα αυτά έχει βελτιωθεί η κατάσταση. Η σημερινή διοίκηση είναι καλύτερη, παρ’ ότι έχουμε μέρος εμείς σ’ αυτή».
Για το παρασκήνιο στον χώρο του ποδοσφαίρου: «Δεν έχω διάθεση να λαδώσω, να απειλήσω, να απαγάγω. Είναι πολλές τέτοιες περιπτώσεις. Δυστυχώς η δικαιοσύνη δεν έκανε τίποτα. Αυτά τα γεγονότα όμως υπάρχουν».
Για το αν έχει αντιληφθεί για στημένα ματς ή εύνοια του ισχυρού (Σήφης Βοτζάκης, ΕΡΑ ΣΠΟΡ): «Και τα δύο. Δεν είναι κάτι που έμαθα τώρα. Το έβλεπα εδώ και πολλά χρόνια. Πριν έρθει ο κ. Κόκκαλης, όταν κατηγορούσαν τον Παναθηναϊκό ότι έλεγχε τις καταστήσεις, τα πρωταθλήματα μοιράστηκαν. Μετά ήρθε ένας άλλος τρόπος και κερδίζει μόνο ο Ολυμπιακός. Θυμάστε Παπουτσέλη κι άλλα ακραία πράγματα. Γιατί άδειασαν τα γήπεδα; Γιατί έγιναν ακραίοι οι οργανωμένοι; Γιατί αισθανόντουσαν αδικημένοι. Εμείς οι Παναθηναϊκός αισθανόμαστε έτσι τις τελευταίες δεκαετίες. Το ίδιο ισχύει και στην χώρα. Θα μπορούσα να μαζέψω στοιχεία για να σας το δείξω. Υπήρξε κασέτα που ο Κόκκαλης εξαγόρασε διευθυντή της ΔΕΗ και αθωώθηκε. Πάντοτε πίστευα ότι η διαφθορά αντιμετωπίζεται με τη διαφάνεια. Σήμερα υπάρχουν Μέσα που φωτίζουν τη διαφθορά. Τα περισσότερα πια βγαίνουν στη φόρα. Είχα έναν φίλο δικηγόρο, αρχηγό κόμματος, που μου είχε πει ότι τα σαπρόφυτα όταν τα φωτίζεις συρρικνώνονται. Πιστεύουμε στην ανάδειξη της διαφθοράς, στην προσπάθεια να αναδείξουμε τι συμβαίνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο».
Για την δίκη με τους στημένους αγώνες το 2020 και τα όσα είπε στο δικαστήριο ότι δεν θυμάται (Βασίλης Παπαθεοδώρου, SDNA): «Δεν υπήρξε ποτέ σύμπλευση. Καμία. Στην Ιταλία η Γιουβέντους υποβιβάστηκε βάσει των αθλητικών κανόνων ενώ ποινικά όλοι αθωώθηκαν. Εκεί πρέπει να έχεις απόλυτη βεβαιότητα. Εγώ δεν είχα τέτοια βεβαιότητα και ούτε θυμόμουν τις ημερομηνίες περίεργων παιχνιδιών.
Στο αθλητικό δικαστήριο δεν τιμωρήθηκε ο Ολυμπιακός και τα είπαμε. Μόνο ο κύριος Μπέος πήγε φυλακή για προηγούμενο σκάνδαλο. Τα είπαμε με απόλυτη πίστη και βεβαιότητα γιατί είχαμε ισχυρές ενδείξεις. Είναι δύσκολη η απόδειξη ενός στημένου αγώνα. Όταν όμως υπάρχουν ενδείξεις ο παράγοντας τιμωρείται».
Γιατί απείχε από δημόσιες τοποθετήσεις και για το ποια θεωρεί τα τρία μεγαλύτερα λάθη του:
«Δεν μου είναι ευχάριστο να μιλάω δημοσίως. Αλλά κατέληξα στο συμπέρασμα πως ως πρόεδρος του Παναθηναϊκού έχω υποχρέωση να το κάνω. Πρώτον έπρεπε να ξοδεύω λιγότερα χρήματα και να μην είμαι τόσο αισιόδοξος. Το δεύτερο λάθος μου είναι ότι έφυγε ο κ. Γιοβάνοβιτς. Έχω κάνει πολλά λάθη, αλλά τρίτο μεγάλο δεν το θυμάμαι».
Για το ποια θεωρεί ότι είναι η προσφορά του στην ομάδα: «Η προσφορά μου είναι μία. Ότι δεν πήγαμε στην Δ’ εθνική και διατηρήσαμε την αξιοπρέπειά μας. Όσον αφορά τα λάθη, είναι σίγουρα ο κ. Στραματσιόνι κι άλλα λάθη οικονομικά. Κι εκ του αποτελέσματος κρίνω ως λάθος και το θέμα του κ. Γιοβάνοβιτς. Τα οικονομικά και τον Γιοβάνοβιτς θα άλλαζα αν γύριζα τον χρόνο πίσω. Θα έμπαινα και πάλι στον Παναθηναϊκό. Οι εμπειρίες που έχω συλλέξει είναι σημαντικές και θα έκανα αρκετά πράγματα διαφορετικά».
Για τα ποια είναι τα κριτήρια της επιλογής των στελεχών του: «Όταν αλλάζουν στελέχη στην ΠΑΕ σημαίνει πως είτε εκείνοι δεν είναι ευχαριστημένοι, είτε εγώ δεν είμαι. Όλες έγιναν με κριτήριο το πρωτάθλημα».
Για την κατάσταση που παρέλαβε από την πολυμετοχικότητα και τα χρήματα που έχει βάλει: «Όταν ανέλαβα την ομάδα, έγινα πρόεδρος γιατί κανείς δεν τολμούσε. Ο Γόντικας έφυγε για τον κίνδυνο των χρεών και την κακή οικονομική εικόνα της ομάδας. Ήταν μεγάλα τα χρέη και μεγάλο το άνοιγμα της λειτουργίας του Παναθηναϊκού όταν τον παρέλαβα εγώ. Έχω βάλει πολλά χρήματα και θα συνεχίσω».
Γιατί μπήκε μόνος του στον Παναθηναϊκό: «Δεν είχα την πρόθεση να αγοράσω ή να διοικήσω τον Παναθηναϊκό. Είχα υποστήριξη μιντιακά την πολυμετοχητικότητα, αλλά δεν είχα τα χρήματα να συμμετέχω. Ήλπιζα και πίστευα από παιδί στο όραμα μιας ομάδας που θα ανήκε στους οπαδούς της. Εγώ ήθελα απλώς να οργανώσω και να διοικήσω την Παναθηναϊκή συμμαχία, όχι την ομάδα».
Για τις αποδοκιμασίες που δέχεται από τον κόσμο και τα λάθη που έχουν γίνει: «Τις έχω συνηθίσει τις αποδοκιμασίες. Όχι δεν τις καταλαβαίνω. Δικαιολογώ την κριτική, έστω κι αν γίνεται ακραία. Λάθη έχω κάνει και ανέφερα ήδη. Έμαθα απ’ αυτά και γι’ αυτό πήρα την απόφαση να ασχοληθώ περισσότερο».
Για τις σχέσεις του με τον κόσμο της ομάδας: «Χθες είχαμε μία συνάντηση που πήγε καλά. Δόθηκαν αμοιβαίες εξηγήσεις κι έγινε έτσι μια αρχή πιο ειλικρινούς συνεννόησης».
Για την αλλαγή του πλάνου: «Αλλάζουμε σχεδόν τα πάντα στο ποδοσφαιρικό κομμάτι ενώ κάνουμε αλλαγές και στη διοίκηση».
Για τις αντιδράσεις του κόσμου και τις «φωνές» που ζητούν την αποχώρησή του: «Θεωρώ ότι η μεγαλύτερη προσφορά που έχω είναι πως διατήρησα τον Παναθηναϊκό σ’ ένα ανταγωνιστικό επίπεδο. Για να μην βρεθούμε να παίζουμε με ομάδες Γ’ και Δ’ Εθνικής όπως συνέβη με άλλη ομάδα. Δεν έχει βρεθεί κάποιος άνθρωπος. Σήμερα έχω περισσότερα εχέγγυα για να τα καταφέρω».
Για την σχέση με τον κ. Βαρδινογιάννη: «Δεν υπάρχει καμία σχέση».

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2025

Από τον Δεκέμβριο η μεταφορά αμερικανικού LNG από την Ελλάδα στην Ουκρανία – Τι προβλέπει η ενεργειακή συμφωνία

 Από τον Δεκέμβριο η μεταφορά αμερικανικού LNG από την Ελλάδα στην Ουκρανία – Τι προβλέπει η ενεργειακή συμφωνία



 
Η ΔΕΠΑ Εμπορίας και η Naftogaz της Ουκρανίας υπέγραψαν σήμερα Δήλωση Προθέσεων για την προμήθεια φυσικού αερίου στην αγορά της Ουκρανίας για την περίοδο του χειμώνα, από τον Δεκέμβριο 2025 έως τον Μάρτιο 2026, σηματοδοτώντας ένα ουσιαστικό βήμα στην ενίσχυση της περιφερειακής ενεργειακής συνεργασίας και της ευρωπαϊκής ενεργειακής ασφάλειας.
Στο πλαίσιο της μελλοντικής συμφωνίας, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, προβλέπεται η μεταφορά ποσοτήτων Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) από τις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω του «Route 1», που διατίθεται από κοινού από τους Διαχειριστές Συστημάτων Μεταφοράς (TSOs) της Ελλάδας (ΔΕΣΦΑ), της Βουλγαρίας (Bulgartransgaz), της Ρουμανίας (Transgaz), της Μολδαβίας (VestMoldTransgaz) και της Ουκρανίας (GTSOU).
«Οι δυο κρατικές εταιρείες ΔΕΠΑ Εμπορίας και Naftogaz της Ουκρανίας μέσω της εν λόγω συμφωνίας, ενώνουν τις δυνάμεις τους σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον για την ευρωπαϊκή αγορά ενέργειας, στο οποίο η ενεργειακή αλληλεγγύη και οι κρίσιμες ενεργειακές υποδομές της Ελλάδας αναβαθμίζουν την περιφερειακή ενεργειακή ασφάλεια, και διασφαλίζουν σταθερές ροές φυσικού αερίου κατά μήκος του Κάθετου Διαδρόμου», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.
Ο κ. Κωνσταντίνος Ξιφαράς, Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΠΑ Εμπορίας, τόνισε:
«Η σημερινή υπογραφή της Δήλωσης Προθέσεων μεταξύ της ΔΕΠΑ Εμπορίας και της Naftogaz αποτελεί μια ουσιαστική συνεισφορά στην περιφερειακή ενεργειακή συνεργασία και στην ενσωμάτωση της αγοράς σε μια κρίσιμη συγκυρία. Η παράδοση φυσικού αερίου στην Ουκρανία μέσω ενός αξιόπιστου, πολυεθνικού διαδρόμου, αποτελεί μια «γέφυρα ενέργειας» μεταξύ των υποδομών της Ελλάδας και της Ουκρανίας, στηρίζοντας την ευρύτερη ενεργειακή ανθεκτικότητα της Ευρώπης. Η προμήθεια του Αμερικανικού LNG θα πραγματοποιηθεί μέσω της εταιρείας ATLANTIC – SEE, στην οποία η ΔΕΠΑ μετέχει με 40%, σηματοδοτώντας την προσήλωση της ΔΕΠΑ, στην παροχή πρακτικών και ασφαλών ενεργειακών λύσεων σε ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη».
Ο κ. Sergii Koretskyi, Διευθύνων Σύμβουλος της Naftogaz, υπογράμμισε:
«Η συμφωνία αυτή ανοίγει για εμάς έναν ακόμη αξιόπιστο δρόμο εισαγωγών για τον επερχόμενο χειμώνα. Διευρύνουμε σταθερά τη γεωγραφία των προμηθειών μας, ώστε να διασφαλίσουμε αξιόπιστη θέρμανση για τους Ουκρανούς και να ενισχύσουμε την ενεργειακή ασφάλεια ολόκληρης της περιοχής. Ευχαριστώ τη ΔΕΠΑ Εμπορίας για την προθυμία της να προχωρήσουμε μαζί. Εκφράζω επίσης την ειλικρινή μου ευγνωμοσύνη προς τον Πρόεδρο της Ουκρανίας και την Κυβέρνηση για τη συμβολή τους ώστε να καταστεί δυνατή αυτή η συμφωνία».
Η Naftogaz Group είναι η κορυφαία, κάθετα ολοκληρωμένη ενεργειακή εταιρεία της Ουκρανίας και θεμέλιος λίθος της ενεργειακής ασφάλειας της χώρας. Το χαρτοφυλάκιό της καλύπτει την εξερεύνηση και παραγωγή φυσικού αερίου και πετρελαίου, τη μεταφορά και αποθήκευση, την χονδρική και λιανική προμήθεια, καθώς και την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και θερμότητας. Κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της είναι η διαφοροποίηση των πηγών και των διαδρομών τροφοδοσίας, αξιοποιώντας αγωγούς και εγκαταστάσεις αποθήκευσης μέσω της Ukrtransgaz, ενώ η Naftogaz Trading δραστηριοποιείται ενεργά στις διεθνείς αγορές φυσικού αερίου, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα. Η εταιρεία επενδύει στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, περιλαμβανομένων φωτοβολταϊκών, μικρής κλίμακας LNG, πράσινου υδρογόνου και βιομεθανίου, ενισχύοντας τον ρόλο της Ουκρανίας ως αξιόπιστου ενεργειακού κόμβου και υποστηρίζοντας τη μετάβαση σε ένα βιώσιμο και σύγχρονο ενεργειακό σύστημα.
Η ΔΕΠΑ Εμπορίας αποτελεί έναν από τους πιο σύγχρονους και ολοκληρωμένους ενεργειακούς ομίλους στην Ελλάδα, με ουσιαστικό ρόλο στη διαμόρφωση της εγχώριας ενεργειακής αγοράς και βασικό πυλώνα της εθνικής ενεργειακής ασφάλειας. Το δυναμικό της χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει προμήθεια και εμπορία φυσικού αερίου, ηλεκτρική ενέργεια, παραγωγή ισχύος, ΑΠΕ και εναλλακτικά καύσιμα, όπως υδρογόνο, βιομεθάνιο και small-scale LNG. Στο επίκεντρο της στρατηγικής της βρίσκεται η διαφοροποίηση πηγών και οδεύσεων, με ευέλικτο χαρτοφυλάκιο LNG και ενεργή διεθνή παρουσία. Μέσω της νέας κοινοπραξίας ATLANTIC – SEE LNG TRADE ενισχύει το περιφερειακό LNG trading και τις ενεργειακές διασυνδέσεις, ενώ παράλληλα επενδύει στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και την πράσινη μετάβαση, διαμορφώνοντας το ενεργειακό μέλλον της Ελλάδας.

Εξερράγη το ηφαίστειο Σακουρατζίμα στην Ιαπωνία

 

Εξερράγη το ηφαίστειο Σακουρατζίμα στην Ιαπωνία  Ακυρώθηκαν πτήσεις λόγω της τέφρας


Πολλαπλές εκρήξεις σημειώθηκαν σήμερα στο ηφαίστειο Σακουρατζίμα, στο μεγάλο νησί Κιούσου που βρίσκεται δυτικά της χώρας της  Ιαπωνίας, δημιουργώντας ένα σύννεφο καπνού και τέφρας ύψους έως και 4,4 χιλιομέτρων στον αέρα, με αποτέλεσμα να ακυρωθούν δεκάδες πτήσεις.

Το ηφαίστειο Σακουρατζίμα που βρίσκεται στο νότιο άκρο του Κιούσου κοντά στην πόλη Καγκοσίμα, εξερράγη περίπου στις 18:00 χθες Σάββατο, ανέφερε η Ιαπωνική Μετεωρολογική Υπηρεσία (JMA). Σημειώθηκαν δύο ακόμη εκρήξεις περίπου στις 2:30 π.μ. και 10:50 π.μ., όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Τα 4 χιλιόμετρα έφτασε το ύψος του καπνού

Είναι η πρώτη έκρηξη , που το ύψος του καπνού και της τέφρας έφτασε τα 4 χιλιόμετρα ή και περισσότερο εδώ και σχεδόν 13 μήνες, ανέφερε το πρακτορείο ειδήσεων Kyodo.

Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν επίσης ότι 30 πτήσεις προς και από το αεροδρόμιο της πόλης Καγκοσίμα ακυρώθηκαν λόγω της πτώσης της ηφαιστειακής τέφρας.

Η JMA ανέφερε ότι ηφαιστειακή τέφρα μετακινήθηκε βορειοανατολικά μετά την τελευταία έκρηξη και ότι αναμένει να πέσει σήμερα στην Καγκοσίμα, καθώς και στην κοντινή επαρχία Μιγιαζάκι.

Το Σακουρατζίμα είναι ένα από τα πιο ενεργά ηφαίστεια της Ιαπωνίας και εκρήξεις ποικίλων βαθμών λαμβάνουν χώρα σε τακτική βάση. Το 2019 η εκτόξευση της τέφρας έφθασε σε ύψος έως και 5,5 χλμ.


Πέθανε ο Δημήτρης Σταμάτης, πρώην υπουργός και βουλευτής της ΝΔ

 Πέθανε ο Δημήτρης Σταμάτης, πρώην υπουργός και βουλευτής της ΝΔ



 
 
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 75 ετών, ο πρώην υπουργός και βουλευτής, Δημήτρης Σταμάτης, αφήνοντας πίσω του μια πολυετή διαδρομή που συνδέθηκε στενά με τη Νέα Δημοκρατία και τη δημόσια διοίκηση.
Υπήρξε για δεκαετίες ενεργό μέλος της πολιτικής σκηνής, καταγράφοντας σημαντικές θέσεις ευθύνης και συμβάλλοντας σε κρίσιμες περιόδους της χώρας. Η απώλειά του προκάλεσε θλίψη στον πολιτικό κόσμο.
Ο Δημήτριος Σταμάτης είχε γεννηθεί και μεγαλώσει στη Θεσσαλονίκη, πόλη στην οποία επέλεξε να ζήσει μόνιμα, έχοντας στο πλευρό του τη σύζυγο και τα δύο παιδιά του.
Ο Δημήτρης Σταμάτης ως νέος Βουλευτής το 1987
Η ακαδημαϊκή του πορεία ξεκίνησε στη Νομική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές του, ενώ στη συνέχεια ακολούθησε το επάγγελμα του δικηγόρου, το οποίο ασκούσε ενεργά και με συνέπεια παράλληλα με την πολιτική του δραστηριότητα.
Η είσοδός του στη Βουλή πραγματοποιήθηκε το 1985, όταν εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης με τη Νέα Δημοκρατία, θέση που διατήρησε έως το 1993.
Στις 20 Ιουνίου του 2007 είχε επιβιβαστεί σε τρόλεϊ, για τη Διεθνή Ημέρα Προσφύγων
Σημαντικός σταθμός στην πορεία του υπήρξε και η συμμετοχή του στη δημόσια διοίκηση, καθώς υπηρέτησε ως Γενικός Γραμματέας του πρώην Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, ενώ κατά την περίοδο 2005-2009 είχε αναλάβει καθήκοντα Γενικού Γραμματέα της τότε Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Καθοριστική στιγμή στην καριέρα του ήταν στις 21 Ιουνίου 2012, όταν ορκίστηκε υπουργός Επικρατείας στην τρικομματική κυβέρνηση υπό τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, έχοντας την ευθύνη για την ομαλή λειτουργία και τον συντονισμό των κυβερνητικών εταίρων σε μια ιδιαίτερα απαιτητική περίοδο για τη χώρα.
Η πολιτική του παρουσία συνεχίστηκε και το 2015, όταν στις βουλευτικές εκλογές του Ιανουαρίου εξελέγη βουλευτής στη δεύτερη θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας
Μητσοτάκης για την απώλεια του Δημήτρη Σταμάτη: «Αποχαιρετώ έναν πολιτικό που τίμησε τη Βουλή, τη Θεσσαλονίκη και τη χώρα»
«Υπηρέτησε την Πατρίδα και την Παράταξη με αφοσίωση, μαχητικότητα, ήθος και εντιμότητα» αναφέρει η Νέα Δημοκρατία
Συλληπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Δημήτρη Σταμάτη ανάρτησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Έναν πολιτικό που τίμησε τη Βουλή, τη Θεσσαλονίκη και τη χώρα. Αλλά και έναν ευγενή και διακριτικό άνθρωπο» αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.
Oλόκληρο το μήνυμα του κ. Μητσοτάκη:
Σήμερα με θλίψη αποχαιρετώ τον Δημήτρη Σταμάτη. Έναν πολιτικό που τίμησε τη Βουλή, τη Θεσσαλονίκη και τη χώρα. Αλλά και έναν ευγενή και διακριτικό άνθρωπο. Είναι χαρακτηριστικά του Δημήτρη που διαπίστωσα και προσωπικά όταν υπηρετήσαμε μαζί την κυβέρνηση υπό τον Αντώνη Σαμαρά. Ξεχωριστά χαρίσματα, που θα τον συνοδεύουν πάντα στη μνήμη μας. Συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους δικούς του ανθρώπους.
Ανακοίνωση εξέδωσε και το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας:
Αναφέρει το κυβερνών κόμμα:
Η οικογένεια της Νέας Δημοκρατίας αποχαιρετά με θλίψη τον πρώην Βουλευτή και Υπουργό Δημήτρη Σταμάτη.
Γεννήθηκε το 1950 στη Θεσσαλονίκη, σπούδασε στη Νομική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ασκούσε ενεργά το επάγγελμα του δικηγόρου.
Από το 1985 έως και το 1993 διατέλεσε Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης και επανεξελέγη Βουλευτής Επικρατείας την τετραετία 2015-2019. Από το 2012 έως το 2015 ήταν Υπουργός Επικρατείας στην Κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά. Διατέλεσε επίσης Γενικός Γραμματέας του πρώην Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Πρόεδρος του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.
Ο Δημήτρης Σταμάτης υπηρέτησε την Πατρίδα και την Παράταξη με αφοσίωση, μαχητικότητα, ήθος και εντιμότητα και άφησε έντονο το αποτύπωμά του στη δημόσια ζωή.
Απευθύνουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του.
Είναι Δεκέμβριος του 200ο και ο αείμνηστος Δημήτρης Σταμάτης κάθεται δίπλα στον Αντώνη Σαμαρά, συμμετέχοντας στη Γ ΄Πανελλαδική Συνδιάσκεψη της Πολιτικής Άνοιξης
Η δήλωση του Αντώνη Σαμαρά
Ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς έκανε την εξής δήλωση για την απώλεια του Δημήτρη Σταμάτη:
«Αντίο Δημήτρη μου! Εφυγες όπως έζησες. Υπερήφανος, ακέραιος, έντιμος, αγωνιστής. Υπήρξες πάντοτε ένας μεγάλος και ανιδιοτελής Πατριώτης. Αντίο Φίλε! Αντίο Αδελφέ!».

Ο Στάρμερ ανακοίνωσε την παραίτησή του από πρωθυπουργός της Βρετανίας

Ο πρωθυπουργός της Βρετανίας, Κιρ Στάρμερ ανακοίνωσε, σε κλίμα συγκίνησης, την παραίτησή του από την ηγεσία των Εργατικών   Η διαδικασία των...