Τετάρτη 25 Μαρτίου 2026

Καταβολή στους δικαιούχους ολόκληρου του διμήνου μέσα στο α’ 15νθήμερο του Απριλίου

 

Κοντογεώργης στο ΕΡΤnews για Fuel Pass:


Για μέτρα στοχευμένα, κοινωνικά δίκαια και με δημοσιονομικά συνετό τρόπο κατανεμημένα, έκανε λόγο ο υφυπουργός παρά τωπρωθυπουργώ, Θανάσης Κοντογεώργης,«Βρισκόμαστε σε κομβικό σημείο των πολεμικών επιχειρήσεων. Όλοι αντιλαμβάνονται ότι οι επόμενες 2-3 εβδομάδες θα είναι εξαιρετικά κρίσιμες. Στο πλαίσιο αυτό, συνετά, χωρίς να χρησιμοποιούμε όλα τα “όπλα” που έχουμε στη φαρέτρα μας, και μέχρι εκεί που μπορούμε, παίρνουμε κάποια μέτρα. Αυτό που μας ενδιαφέρει, είναι να μην έχουμε ένα δευτερογενές κύμα πληθωρισμού που θα κάτσει πάνω σε ένα υφιστάμενο πρόβλημα όπως είναι η ακρίβεια», είπε.

«Ιδανικά θα θέλαμε, παρόλο που μεσολαβεί η Μεγάλη Εβδομάδα, η καταβολή στους δικαιούχους για το Fuel Pass να γίνει για όλο το δίμηνο έως το Πάσχα», επεσήμανε π κ. Κοντογεώργης. Τόνισε δε, ότι «τρεις στους τέσσερις θα ωφεληθούν και η λογική των μέτρων είναι να πάνε κατευθείαν στην τσέπη και η ενίσχυση στους ανθρώπους που το χρειάζονται».0

Πηγή.ertnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«Λευκός καπνός» στις συνομιλίες ΗΠΑ – Ιράν:

Οδικός χάρτης 60 ημερών και συμφωνία για την ασφάλεια στα Στενά του Ορμούζ Παίρνουν τη σκυτάλη οι τεχνικές ομάδες που θα διεξάγουν διαπραγμα...