Η κατηγορούμενη μετά τη σύλληψή της οδηγήθηκε στο ψυχιατρικό τμήμα των φυλακών Κορυδαλλού

Η δασκάλα Yoga που συνελήφθη επειδή τοποθετούσε εκρηκτικούς μηχανισμούς σε οχήματα συγγενών της,φέρεται να έχει ψυχολογικά προβλήματα.
H 56χρονη έκαιγε τα οχήματα των δικών της ανθρώπων επειδή εκείνοι αρνήθηκαν να της δώσουν δανεικά.Η κατηγορούμενη μετά τη σύλληψή της οδηγήθηκε ενώπιον του ανακριτή και διατάχθηκε η μεταφορά της στο ψυχιατρικό τμήμα των φυλακών Κορυδαλλού.
Αυτό που κυρίως προβληματίζει είναι οι αναρτήσεις της στα κοινωνικά δίκτυα. Σε αυτές μιλά για «θεία δίκη», «απαξίωση» και «εγκλήματα που της τρώνε τη ζωή».
Στις αναρτήσεις της φαίνεται πως υπάρχει μένος, οργή και συσσωρευμένη αγανάκτηση. Φανερώνουν μάλιστα πως με κάποιους είχε «προηγούμενα».

Ανάρτηση της 56χρονης στο Facebook

Φαίνεται πως είχε προβλήματα με κάποιους ανθρώπους

«Μου τρώνε τη ζωή με ανεξήγητα εγκλήματα»

Ανάρτηση της στο Facebook

Η δασκάλα yoga μιλά για «θεία δίκη»
Ακολουθούν φωτογραφίες της 56χρονης δασκάλας yoga
Αξίζει να σημειωθεί ότι όταν οι αστυνομικοί την εντόπισαν και της πέρασαν χειροπέδες, φέρεται να τους είπε ειρωνικά: «Πόσους εμπρησμούς θα μου φορτώσετε τώρα;».
Η πιο πρόσφατη επίθεση της 56χρονης σημειώθηκε την Πέμπτη 29/2, στην Κηφισιά, έξω από την κατοικία μιας φίλης της. Και σε αυτή την περίπτωση, το όχημα εξερράγη και καταστράφηκε ολοσχερώς.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου