Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2025

 


Τη Δευτέρα επαναπατρίζονται οι 27 Έλληνες

Αντιπροσωπεία της Πρεσβείας της Ελλάδας στο Τελ Αβίβ, με επικεφαλής την Πρέσβη της Ελλάδας στο Ισραήλ, επισκέφθηκε σήμερα (05/10), το κέντρο κράτησης όπου βρίσκονται οι 27 Έλληνες πολίτες , μετέχοντες στον στολίσκο για τη Γάζα, «Global Sumud Flotilla». Όλοι είναι καλά στην υγεία τους και τους παρέχεται κάθε αναγκαία υποστήριξη.

Το υπουργείο Εξωτερικών και η Πρεσβεία της Ελλάδας στο Τελ Αβίβ βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία με όλα τα επίπεδα διοίκησης του ισραηλινού υπουργείου εξωτερικών ώστε άμεσα να διεκπεραιωθούν οι διαδικασίες επαναπατρισμού.

Με εντολή του Υπουργού Εξωτερικών Γιώργου Γεραπετρίτη αύριο, Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2025, θα πραγματοποιηθεί ειδική πτήση στο πλησίον διεθνές αεροδρόμιο Eilat-Ramon ώστε να παραλάβει τους Έλληνες πολίτες και να τους επιστρέψει αυθημερόν με ασφάλεια στην Αθήνα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ισραήλ και Λίβανος υπογράφουν απόψε στην Ουάσινγκτον συμφωνία κατάπαυσης του πυρός

Οι δύο χώρες συνομιλούν εντατικά τις τελευταίες ημέρες Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης Θέμα ωρών θεωρείται η ανακοίν...