Πυρκαγιές στο Λος Άντζελες: Να επιστρέψουν στα σπίτια τους ζητούν οι κάτοικοι – «Είναι επικίνδυνο αναφέρει η Πυροσβεστική

Οι μεγάλες πυρκαγιές που πλήττουν τα προάστια του Λος Άντζελες συνεχίζουν να δοκιμάζουν τις αντοχές των κατοίκων, με το πυροσβεστικό σώμα της κομητείας να δηλώνει ότι οι άνθρωποι που εκκένωσαν τα σπίτια τους δεν θα μπορέσουν να επιστρέψουν πριν από την Πέμπτη.
Παρά την έντονη πίεση από πολίτες που ζητούν πρόσβαση στις περιουσίες τους για να πάρουν απαραίτητα αντικείμενα, όπως φάρμακα ή ρούχα, ή να ελέγξουν την κατάσταση των σπιτιών τους, οι αρχές παραμένουν ανυποχώρητες. «Δεν μπορούν να γυρίσουν στα σπίτια τους, απλούστατα επειδή είναι επικίνδυνο», δήλωσε ο αρχηγός του πυροσβεστικού σώματος, Άντονι Μαρόνι.
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο κ. Μαρόνι τόνισε πως προτεραιότητα όλων παραμένει η ασφάλεια των πολιτών. «Είναι συλλογική προτεραιότητά μας (…) να φροντίσουμε οι κάτοικοι να μπορέσουν να επιστρέψουν στα σπίτια τους το συντομότερο δυνατόν», ανέφερε, διευκρινίζοντας ότι αυτό δεν θα είναι εφικτό πριν από την Τετάρτη, όταν αναμένεται ύφεση των σφοδρών ανέμων.
Πρόσθεσε ότι την Πέμπτη θα υπάρξει άμεση ενημέρωση για το χρονοδιάγραμμα της επιστροφής των κατοίκων.
Οι κάτοικοι, πολλοί από τους οποίους αναγκάστηκαν να περιμένουν ώρες σε ουρές για να αποκτήσουν συνοδεία προς τα σπίτια τους, εκφράζουν την αγωνία τους. «Θέλω απλά να δω το σπίτι μου για να πενθήσω», δήλωσε στην τοπική τηλεόραση KTLA η Τζανέλ, ενώ πρόσθεσε συγκινημένη: «Είδα φωτογραφίες, βίντεο, αλλά θέλω να το δω με τα μάτια μου».
Ωστόσο, ακόμη και οι ελεγχόμενες επισκέψεις σταμάτησαν την Κυριακή, καθώς οι μετεωρολόγοι προβλέπουν νέα ενίσχυση των ανέμων, γεγονός που εντείνει τον κίνδυνο αναζωπυρώσεων. Οι φλόγες, που μαίνονται ανεξέλεγκτες εδώ και ημέρες, έχουν στοιχίσει τη ζωή σε τουλάχιστον 24 ανθρώπους από την περασμένη Τρίτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου