Άγιον Όρος: Τραυματισμένοι Ουκρανοί στρατιώτες βρίσκουν παρηγοριά στα ελληνικά μοναστήρια – Αφιέρωμα του Reuters

«Ταξίδεψαν με λεωφορείο πάνω από 1.000 χλμ. από την πόλη Λβίβ ως την ορεινή χερσόνησο του Άθω στη βόρεια Ελλάδα, ελπίζοντας να ξεφύγουν από τα τραύματα του πολέμου και βρέθηκαν στα επιβλητικά μοναστήρια στην άκρη του γκρεμού, πάνω από το Αιγαίο Πέλαγος». Έτσι περιγράφει το πρακτορείο Reuters την τετραήμερη παραμονή 22 Ουκρανών στρατιωτών στο «καταφύγιο του Αγίου όρους το οποίο επέλεξαν οι ουκρανικές Aρχές «στο πλαίσιο προγράμματος ψυχολογικής υποστήριξης».
«Aυτές οι ημέρες στον Άθω θα αντικαταστήσουν τουλάχιστον ένα χρόνο αποκατάστασης στην Ουκρανία, σε νοσοκομεία ή άλλα ιατρικά κέντρα», δήλωσε ο Orest Kavetskyi, περιφερειακός αξιωματούχος της Λβιβ που βοήθησε στην οργάνωση του ταξιδιού.

«Πολλοί στρατιώτες υποφέρουν από τα γεγονότα που έλαβαν χώρα τα τελευταία τρία χρόνια. Πολλοί από αυτούς υποφέρουν από διαφορετικές ασθένειες – είναι τραυματίες και πρέπει να τους αποκαταστήσουμε», είπε ο πατέρας Mykhailo Pasirskyi, Ουκρανός ορθόδοξος ιερέας που συνόδευε τους άνδρες στο ταξίδι τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου