Ένταλμα σύλληψης για τον συντηρητή του ασανσέρ στον «Ερυθρό Σταυρό»
Και οι τρεις, υποβάλλονται πλέον σε εξονυχιστικές εξετάσεις, ενώ υποβλήθηκαν σε μαγνητική τομογραφία και όπως έγινε γνωστό θα νοσηλευθούν σε θάλαμο. Όπως έγινε γνωστό, ο ένας από τους δύο νοσηλευτές του ΕΚΑΒ, έχει υποστεί κατάγματα σε τέσσερα πλευρά και κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.
Το εν λόγω περιστατικό ωστόσο, δεν είναι πρωτόγνωρο στο συγκεκριμένο νοσοκομείο, καθώς όπως αναφέρουν οι γιατροί και οι νοσηλευτές, υπάρχουν συνεχώς παρόμοια προβλήματα, ειδικά με τους ανελκυστήρες που πολλές φορές σταματούν, καθώς δεν γίνεται η απαραίτητη συντήρηση, παρά μόνο αφού υπάρξει πρώτα συγκεκριμένο πρόβλημα.
Οι τρεις επιβαίνοντες στον ανελκυστήρα ήταν τυχεροί μέσα στην ατυχία τους, αφού η καμπίνα του ασανσέρ «έπεσε» από μικρό ύψος, μόλις δύο ορόφους. Ωστόσο, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου, μεταφορές ασθενών στα χειρουργεία που βρίσκονται στο υπόγειο γίνονται από όλους τους ορόφους του «Ερυθρού Σταυρού». Αν δηλαδή, η καμπίνα του ασανσέρ, έπεφτε, από τον 5ο ή τον 6ο όροφο, το πιθανότερο είναι ότι θα θρηνούσαμε νεκρούς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου