Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2025

 Ελλαδα

Ένταλμα σύλληψης για τον συντηρητή του ασανσέρ στον «Ερυθρό Σταυρό»

Θεωρείται υπεύθυνος για την κατάσταση του ανελκυστήρα, που κατά την χθεσινή του πτώση τραυμάτισε τρεις ανθρώπους
Τρεις άνθρωποι τραυματίστηκαν, στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός», όταν η καμπίνα του ασανσέρ που χρησιμοποιείται για την μεταφορά σθενών στα χειρουργεία, «έπεσε» δύο ορόφους, από τον πρώτο όροφο στο υπόγειο, καθώς κόπηκε το συρματόσχοινο, με συνέπεια να τραυματιστούν σοβαρά τόσο οι δύο νοσηλευτές του ΕΚΑΒ, όσο και ο ηλικιωμένος ασθενής, τον οποίο συνόδευαν.

Και οι τρεις, υποβάλλονται  πλέον σε εξονυχιστικές εξετάσεις, ενώ υποβλήθηκαν σε μαγνητική τομογραφία και όπως έγινε γνωστό θα νοσηλευθούν σε θάλαμο. Όπως έγινε γνωστό, ο ένας από τους δύο νοσηλευτές του ΕΚΑΒ, έχει υποστεί κατάγματα σε τέσσερα πλευρά και κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.

Το εν λόγω περιστατικό ωστόσο, δεν είναι πρωτόγνωρο στο συγκεκριμένο νοσοκομείο, καθώς όπως αναφέρουν οι γιατροί  και οι νοσηλευτές, υπάρχουν συνεχώς παρόμοια προβλήματα, ειδικά με τους ανελκυστήρες που πολλές φορές σταματούν, καθώς δεν γίνεται η απαραίτητη συντήρηση, παρά μόνο αφού υπάρξει πρώτα συγκεκριμένο πρόβλημα.

Οι τρεις επιβαίνοντες στον ανελκυστήρα ήταν τυχεροί μέσα στην ατυχία τους, αφού η καμπίνα του ασανσέρ «έπεσε» από μικρό ύψος, μόλις δύο ορόφους. Ωστόσο, όπως καταγγέλλουν  οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου, μεταφορές ασθενών στα χειρουργεία που βρίσκονται στο υπόγειο γίνονται από όλους τους ορόφους του «Ερυθρού Σταυρού». Αν δηλαδή, η καμπίνα του ασανσέρ, έπεφτε, από τον 5ο ή τον 6ο όροφο, το πιθανότερο είναι ότι θα θρηνούσαμε νεκρούς




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επιστολές σε ΟΗΕ: Ιταλία και Τυνησία εναντίον Λιβύης για την ΑΟΖ

Η αμφισβήτηση των λιβυκών κινήσεων πλέον όχι μόνο από την Ελλάδα και την Αίγυπτο, αλλά και από την Ιταλία και την Τυνησία ενισχύει σημαντικά...