Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2025

 

Ρωσία: Υπόσχεται «αντίποινα» στην Ουκρανία μετά τις ρίψεις αμερικανικών πυραύλων ATACMS

Η Ρωσία   υποσχέθηκε σήμερα «αντίποινα» σε βάρος της Ουκρανίας, μετά τις ρίψεις χθες, σύμφωνα με τη Μόσχα, αμερικανικών πυραύλων ATACMS, ενός είδους επίθεση που παρουσιάζεται από το Κρεμλίνο ως μια «κόκκινη γραμμή» στον πόλεμο.

«Αυτές οι ενέργειες του καθεστώτος του Κιέβου, το οποίο στηρίζουν οι Δυτικοί κηδεμόνες του, θα αποτελέσουν αντικείμενο αντίποινων», προειδοποιεί ο ρωσικός στρατός σε ένα δελτίο Τύπου.

Τις τελευταίες εβδομάδες, ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν απείλησε να διατάξει τον στρατό του να πλήξει το κέντρο της πόλης του Κιέβου ως απάντηση στις ουκρανικές επιθέσεις με αμερικανικούς ATACMS ή με βρετανικούς Storm Shadow, χωρίς ωστόσο, προς το παρόν, να έχει υλοποιήσει τις απειλές του.

Νωρίτερα σήμερα, ο ρωσικός στρατός ανακοίνωσε ότι αναχαίτισε κατά τη διάρκεια αυτής της επίθεσης οκτώ πυραύλους ATACMS, οι οποίοι στοχοθέτησαν τη ρωσική περιφέρεια Μπέλγκοροντ, στα σύνορα με την Ουκρανία και «72 μη επανδρωμένα αεροσκάφη».

Εντούτοις, οι δυνάμεις της Μόσχας δεν διευκρίνισαν εάν από αυτήν την ουκρανική επίθεση υπήρξαν θύματα ή προκλήθηκαν υλικές ζημιές.

Τον Νοέμβριο, η κυβέρνηση του απερχόμενου προέδρου των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν είχε εγκρίνει τη χρήση τέτοιων πυραύλων από το Κίεβο, αν και για πολύ καιρό αντιτίθεντο, μετά την ανάπτυξη, σύμφωνα με τη Δύση και την Ουκρανία, χιλιάδων Βορειοκορεατών στρατιωτών για τη στήριξη των ρωσικών στρατευμάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε κατάσταση «βρασμού» η δυτική και κεντρική Ευρώπη

Οι θάνατοι λόγω καύσωνα έχουν φτάσει τους 400 - Οι μεγάλες πρωτεύουσες δεν έχουν τις υποδομές για τόσο υψηλές θερμοκρασίες : Ο καύσωνας που ...