ΕΛΛΑΔΑ
Λάρισα: Άκαρπες οι έρευνες για τον 39χρονο Βασίλη – Κορυφώνεται η αγωνία της οικογένειάς του
Οι διασώστες χτενίζουν την περιοχή γύρω από τον Πηνειό, όπου φέρεται να είχε βγει για βόλτα στις 30 Δεκεμβρίου και από τότε τα ίχνη του αγνοούνται
Πιο συγκεκριμένα, οι διασώστες χτενίζουν την περιοχή γύρω από τον Πηνειό, όπου φέρεται να είχε βγει για βόλτα στις 30 Δεκεμβρίου. Από τότε τα ίχνη του αγνοούνται και η οικογένειά του αγωνιά για την τύχη του.
Η εξαφάνιση του Βασίλη Καλογήρου έχει προκαλέσει διάφορα σενάρια καθώς η μητέρα του είναι εισαγγελέας Εφετών στη Λάρισα και είχε χειριστεί την υπόθεση των Τεμπών, ωστόσο δεν υπάρχει τίποτα σε αυτή την υπόθεση που να σχετίζεται με το θέμα και λόγω των θεωριών συνωμοσίας, οι εισαγγελικές αρχές έχουν παρέμβει και έχουν ζητήσει να γίνει σεβαστή η ανάγκη της οικογένειας να βρεθεί το παιδί της.
Είναι χαρακτηριστικό πως μέχρι και η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γεωργία Αδειλίνη, εξέδωσε ανακοίνωση, φανερά ενοχλημένη με τις διαστάσεις που έχει πάρει η υπόθεση στα ΜΜΕ.
«Το γεγονός της εξαφάνισης υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες του γιού συναδέλφου Εισαγγελέα Εφετών είναι ένα ανθρώπινο οδυνηρό περιστατικό, η παρουσίαση και ο σχολιασμός του οποίου, από ειδησεογραφικής πλευράς, δεν προσφέρονται για οποιασδήποτε μορφής εκμετάλλευση, με το πρόσχημα της ενημέρωσης. Εκφράζουμε τη θλίψη και αγανάκτησή μας, για την προσπάθεια μερίδας του τύπου να συνδέσει ή να συσχετίσει, καθ’ οιονδήποτε τρόπο, το συμβάν αυτό, με την άσκηση των εισαγγελικών καθηκόντων της συναδέλφου και μητέρας του αναζητούμενου προσώπου» δήλωσε η εισαγγελέας.
Ποιος είναι ο Βασίλης Καλογήρου – Το χρονικό της εξαφάνισης
Ο Βασίλης Καλογήρου είναι γιος της Σοφίας Αποστολάκη, προϊσταμένης της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες χειρίζεται την υπόθεση του εγκλήματος στα Τέμπη αλλά και ανιψιός του Γιώργου Αποστολάκη, πρώην αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου και πρώην βουλευτή του κόμματος «Νίκης». Για την οικογένεια και τον 39χρονο άνδρα, οι άνθρωποι που τον γνωρίζουν, μόνο καλά λόγια έχουν να πουν καθώς σύμφωνα με πληροφορίες είναι ψυχολόγος σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Καστοριάς.
Παρά τις εντατικές προσπάθειες, δεν έχει εντοπιστεί μέχρι στιγμής κανένα στοιχείο που να φωτίζει τα αίτια της εξαφάνισης.
Οι άνδρες της αστυνομίας εξετάζουν το βιντεοληπτικό υλικό από σημεία που πέρασε την ημέρα της εξαφάνισής του ενώ εξετάζονται και κάποιες μαρτυρίες που τον είδαν να συνοδεύεται από κάποιο πρόσωπο μετά την εξαφάνισή του. Το σενάριο ότι μπορεί να εξαφανίστηκε οικειοθελώς εξετάζει και αυτό η αστυνομία χωρίς όμως να έχει καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα εφόσον οι έρευνες είναι σε εξέλιξη και με τον 39χρονο να μην έχει καμία επικοινωνία με τους γονείς του.
Η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ, Κωνσταντίνα Δημογλίδου σε δηλώσεις της, στους δημοσιογράφους είπε: «Οι έρευνες συνεχίζονται από την ελληνική αστυνομία και με τη συνδρομή άλλων ομάδων, όπως της ΕΜΑΚ σε όλη την περιοχή. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε από κατοίκους που είδαν τελευταία φορά τον άνθρωπο να κινείται στην περιοχή, οι αστυνομικοί έχουν συλλέξει βιντεοληπτικό υλικό, στο οποίο δε βλέπουν κάτι περίεργο. Ο άνθρωπος όντως πήγε να κάνει την βόλτα του. Τον αναζητούμε παντού. Με drones, Με ειδικά εκπαιδευμένους σκύλους με την ΕΜΑΚ όπως είπαμε. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει δυστυχώς κάποιο αποτέλεσμα, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουν οι έρευνες».
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Γραμμής Ζωής, Γεράσιμος Κουρούκλη, αναφέρει πως υπάρχει μαρτυρία στην οποία ο 39χρονος εθεάθη σε καλή ψυχολογική κατάσταση να ψωνίζει σε βιβλιοπωλείο της Λάρισας. «Έχουμε πάρει μαρτυρίες που τις διαβιβάσαμε στην Ασφάλεια, οι οποίες τον δείχνουν σε καλή ψυχική κατάσταση να ψωνίζει ημερολόγια σε ένα μαγαζί», είπε ο κ. Κουρουκλής.
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο αγνοούμενος ψώνιζε σε βιβλιοπωλείο της πόλης «όπου τον γνωρίζουν από παιδί». «Υπάρχει ακόμα μία μαρτυρία που τον δείχνει σε καλή κατάσταση να συνοδεύεται», ανέφερε. Ο 39χρονος «ήταν στις διακοπές του και δεν υπήρχε κάποια κατάσταση στο σπίτι που να παραπέμπει σε βίαιη αποχώρηση. Μας διαβεβαιώνουν και οι δικοί του πως ήταν σε καλή ψυχική κατάσταση, βγήκε βόλτα και δεν ξαναγύρισε». Ο κ. Κουρουκλής είπε πως «κουβαλάμε μια εμπειρία από εξαφανίσεις, είναι συνήθης πρακτική κάποιων ανθρώπων να εξαφανίζονται με τη βούλησή τους και να εμφανίζονται. Έχει συμβεί πάρα πολλές φορές και εύχομαι να είναι μια τέτοια περίπτωση».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου