Στο Κάιρο ο Κυριάκος Μητσοτάκης – Σε εξέλιξη η συνάντηση με τον πρόεδρο Αλ Σίσι
ΔΙΕΘΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Έφτασε στο Κάιρο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να συμμετάσχει στην 10η Τριμερή Σύνοδο Κορυφής Ελλάδας-Αιγύπτου-Κύπρου.
Ο Έλληνας πρωθυπουργός, αυτή την ώρα έχει διμερή συνάντηση με τον Πρόεδρο της Αιγύπτου Αμπντέλ Φατάχ Αλ Σίσι. Στις 12:30 προγραμματίστηκε να ξεκινήσει η κατ’ ιδίαν συνάντηση των ηγετών των τριών χωρών και θα ακολουθήσουν διευρυμένες συνομιλίες των αντιπροσωπειών.
Στις 14:20 οι ηγέτες θα κάνουν δηλώσεις στον Τύπο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου