Εύβοια: Ξεκίνησε η χιονόπτωση στην Σέττα
Η νέα κακοκαιρία στην Εύβοια έκανε αισθητή την παρουσία της λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Παρασκευής, καλύπτοντας τα ορεινά του Δήμου Ερέτριας με πυκνό χιόνι .
Οι πρώτες περιοχές που επηρεάστηκαν είναι παραδοσιακά οι πιο ορεινές, με τη Σέττα να δέχεται τις πρώτες νιφάδες και να ντύνεται στα λευκά.
Από νωρίς το πρωί, ο Δήμος Ερέτριας ανέλαβε δράση, μοιράζοντας αλάτι στους κατοίκους των περιοχών που πλήττονται περισσότερο, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια στις μετακινήσεις και να περιοριστούν τυχόν προβλήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου