Κυριάκος Μητσοτάκης: Συναντήθηκε με μαθήτριες και μαθητές του μειονοτικού Δημοτικού Σχολείου και του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας του Μεγάλου Δερείου Σουφλίου

Ευχές και δώρα για τις γιορτές αντάλλαξε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με μαθήτριες και μαθητές του μειονοτικού Δημοτικού Σχολείου και του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας της κοινότητας Μεγάλου Δερείου του Δήμου Σουφλίου στον Έβρο με τους οποίους συναντήθηκε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου. Ο πρωθυπουργός συζήτησε με τους νεαρούς μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς που τα συνόδευαν για τη ζωή στο σχολείο και το χωριό τους, ενώ είχε και την ευκαιρία να ακούσει τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψή τους στην Αθήνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου