Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024

 

Λευτέρης Αυγενάκης: Επιστρέφει στην Κ.Ο. της ΝΔ

                 Επανεντάσσεται στην ΚΟ της ΝΔ  ο Λευτέρης Αυγενάκης. 

Ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης με επιστολή του στον πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα, γνωστοποίησε την απόφασή του. “Σας γνωστοποιώ την επανένταξη του Βουλευτή Ηρακλείου κ. Ελευθέριου Αυγενάκη στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας» αναφέρεται.

Πηγές της ΝΔ αναφέρουν σχετικά με την επανένταξη του κ. Λευτέρη Αυγενάκη στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, πως εκτιμήθηκε η αναγνώριση του λάθους του από τον ίδιο για ένα συμβάν, το οποίο θεωρείται λήξαν και από την άλλη πλευρά, όπως επισήμως έχει δηλωθεί.

Στους 156 οι βουλευτές της ΝΔ

Στους 156 (από 155) ανέρχονται πλέον οι βουλευτές της ΝΔ, μετά την επανένταξη του βουλευτή Ηρακλείου Λευτέρη Αυγενάκη στην κοινοβουλευτική ομάδα του κυβερνώντος κόμματος. Αντιστοίχως, οι ανεξάρτητοι μειώνονται κατά έναν, και αριθμούν πλέον τους 23 (από 24).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μικρότερες Δόσεις, Μικρότερη επιβάρυνση, ταχύτερη αποπληρωμή, τι κερδίζουν οι οφειλέτες

ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΔΟΣΕΙΣ, ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ, ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΟΙ ΟΦΕΙΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΤΣΕΛΗ 9 Ερωτ...