Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2024

 

Ολοκληρώθηκε ο επαναπατρισμός 33 Ελλήνων πολιτών και των οικογενειών τους από την Συρία .Η ανακοίνωση του ΥΠΕΞ

Υπό τις συντονισμένες προσπάθειες του υπουργείου Εξωτερικών και των πρεσβειών της Ελλάδας στη Δαμασκό και τη Βηρυτό, ολοκληρώθηκε με ασφάλεια, σήμερα, Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου, η επιχείρηση επαναπατρισμού 33 Ελλήνων πολιτών και μελών των οικογενειών τους, από τη Συρία ,όπως αναφέρει το υπουργείο Εξωτερικών σε ανακοίνωσή του.

«Το υπουργείο Εξωτερικών παραμένει σε πλήρη ετοιμότητα για την παροχή κάθε δυνατής αρωγής», προστίθεται στην ανακοίνωση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόσυρση αυτοκινήτων: Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση

Τι ισχύει γ ια την Ελλάδα Το 2026 δεν είναι πια στο μέλλον. Είναι εδώ, και μαζί του έφτασε και η έναρξη ενός από τα πιο φιλόδοξα και για πο...