Τρόμος σε όλο τον Κόσμο μετά την εκτόξευση πυραύλου «Oreshnik» που χρησιμοποίησε ο Πούτιν αλλάζοντας τις ισορροπίες Ανατολής-Δύσης

Αυστηρή προειδοποίηση στην Δύση ότι δεν θα αφήσει αναπάντητη καμία πολεμική ενέργεια στο μέτωπο της Ουκρανίας που αφορά δυτικές χώρες έκανε σήμερα ο πρόεδρος της Ρωσίας, αποκαλύπτοντας ότι οι ρωσικές δυνάμεις χρησιμοποίησαν σήμερα για πρώτη φορά, κατά την επίθεση που έκαναν στο Ντνίπρο, έναν νέου τύπου, υπερηχητικό, βαλλιστικό πύραυλο, μέσου βεληνεκούς.
«Έχουμε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουμε τα όπλα μας εναντίον στρατιωτικών εγκαταστάσεων των χωρών που επιτρέπουν τη χρήση των όπλων τους στις εγκαταστάσεις μας”, είπε ο Πούτιν και τόνισε ότι η σημερινή επίθεση με τον νέο πύραυλο έγινε σε απάντηση των επιθέσεων που έκανε η Ουκρανία, βαθιά στο ρωσικό έδαφος, χρησιμοποιώντας αμερικανικούς και βρετανικούς πυραύλους.
Το γεγονός ότι η Ρωσία χρησιμοποιεί ένα όπλο για πρώτη φορά, και μάλιστα ως απάντηση σε πλήγμα που δέχτηκε δείχνει ότι ο πρόεδρος Πούτιν θέλει να κάνει επίδειξη ισχύος και θέλει να αποσείσει το στίγμα ότι οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις έχουν όπλα κατώτερα των όπλων της Δύσης.
Ο Πούτιν εξήγησε ότι θα συνεχίσει η Ρωσία να χρησιμοποιεί τέτοια όπλα και θα ειδοποιεί πάντα για την χρήση τους, όπως προβλέπεται διεθνώς. Έστω και μέσω του αυτοματοποιημένου συστήματος.
Σύμφωνα με το CNN, o Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν δήλωσε σε τηλεοπτικό του διάγγελμα σήμερα, Πέμπτη, ότι το ρωσικό πλήγμα στην Ουκρανία πραγματοποιήθηκε από «βαλλιστικό πύραυλο με μη πυρηνική, υπερηχητική κεφαλή» μεσαίου βεληνεκούς.
«Σε απάντηση στη χρήση αμερικανικών και βρετανικών όπλων μεγάλου βεληνεκούς, στις 2ο Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις εξαπέλυσαν συνδυασμένο πλήγμα σε μία από τις εγκαταστάσεις της ουκρανικής αμυντικής βιομηχανίας», ανέφερε ο Πούτιν σε τηλεοπτική δήλωση.
«Ένα από τα μεγαλύτερα βιομηχανικά συγκροτήματα που είναι γνωστά από τη σοβιετική εποχή χτυπήθηκε στο έδαφος της Ουκρανίας, στην πόλη Ντνιπροπετρόφσκ. Εξακολουθεί να κατασκευάζει πυραύλους και άλλους εξοπλισμούς», είπε και συνέχισε:
Ο νέος πύραυλος Oreshnik
«Σε συνθήκες μάχης δοκιμάστηκε ένα από τα νεότερα ρωσικά πυραυλικά συστήματα μεσαίου βεληνεκούς», είπε ο Πούτιν, αναφερόμενος στο χτύπημα στο Ντνίπρο της Ουκρανίας. «Σε αυτή την περίπτωση, με έναν βαλλιστικό πύραυλο σε μη πυρηνικό, υπερηχητικό εξοπλισμό. Οι πυραυλικοί μας τον ονόμασαν ‘Oreshnik’. Οι δοκιμές ήταν επιτυχείς. Ο στόχος της εκτόξευσης επιτεύχθηκε».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου